26 października 2018

15. Czyste Piękno - Super intensywna terapia 10-dniowa "Nawilżenie i hydroodbudowa"


Hej:)

Dzisiaj pod lupę idą maseczki na twarz :)


Opis producenta:

Profesjonalne zabiegi na twarz dla skóry odwodnionej i przesuszonej.
Kwas poliglutaminowy - kolagen roślinny: Bardzo silnie nawilżający składnik odkryty w meduzach. Nawilża 10x mocniej od kwasu hialuronowego, uealstycznia skórę przyczyniając się do poprawy kolorytu i struktury we wszystkich jej warstwach.
Kwas hialuronowy: Utrzymuje prawidłową wilgotność skóry właściwiej, chroni przed przesuszeniem, posiada zdolność wiązania wody w skórze - składnik biozgodny.
Wyciąg z sophora japonica - perełkowiec japoński: zawiera rutozyd, dzięki czemu przyspiesza procesy regeneracyjne skóry, stymuluje mechanizmy ochronne, reguluje poziom wody w skórze i wygładza. Sprzyja zwężaniu porów, odświeża, odżywia wykazując silne działanie przeciwzmarszczkowe.

Moja opinia:

14, 99 zł to cena za 10 sztuk zabiegów. W sposobie użycia pisze, aby zabieg powtarzać dzień po dniu jednak ja używałam masek raz w tygodniu.
Opakowanie jest proste jak to w tego typu maseczkach. Wszystkie maseczki niestety są zamknięte w jednym opakowaniu, co nie do końca jest dobre. Przy wyciąganiu maseczki możemy ją urwać lub wylać preparat, który znajduje się w środku. Gdyby maseczki były pakowane osobno na pewno nie byłoby tego problemu.
Maseczka jest złożona w kwadrat i troszkę ciężko ją rozłożyć. Produkt jest z takiego materiału jak płatki pod oczy. Dopasowanie maski do twarzy nie jest zbyt łatwe, gdyż maska nie przylega do całej twarzy niestety. Jeśli o mnie chodzi to jest nawet trochę za duża jak na moją twarz. 
Maska daje przyjemne uczucie chłodzenia i rzeczywiście nawilża skórę. Co prawda poprawy kolorytu nie zauważyłam. To samo tyczy się zwężania porów i działania przeciwzmarszczkowego. Jak wcześniej napisałam maska nawilża jednak nic więcej nie robi.
Zapach maski, a właściwie esencji, która jest w środku jest taki kosmetyczny bym powiedziała. Ładnie nie pachnie, brzydko też nie. Po prostu coś tam czuć, ale bez rewelacji.
Z powodu nawilżenia skóry jest to dobry produkt jednak nie ma co wierzyć, że sprawi jakieś niesamowite cuda na naszej twarzy.

Pozdrawiam


4 komentarze: