09 lutego 2019

30. Kobo Professional - Smooth Make-up Base with Hydromanil - Baza pod podkład


Witam :)

Bazy pod makijaż zaczęłam używać stosunkowo niedawno, ale przekonałam się, że jest to produkt przydatny w kosmetyczce. Co prawda może nie na co dzień, ale na wyjątkowe wyjścia jest to zdecydowanie produkt niezbędny :)



Opis producenta:

Doskonale wygładza i nawilża skórę, ułatwia rozprowadzanie podkładu oraz przedłuża jego trwałość.
Składniki aktywne:
  • Hydromanil (kompleks naturalnych cząsteczek z rośliny Tara) aktywnie nawilża skórę przez 24h.
  • Olejek makadamia wyraźnie zmiękcza i uelastycznia naskórek oraz łagodzi podrażnienia i wygładza wysuszoną skórę.
  • Alantoina regeneruje naskórek i przyśpiesza odbudowę komórek skóry.
  • Kompleks witamin E,C i F tworzy naturalny film ochronny na skórze.
Moja opinia:

Baza jest w złoto-czarnym opakowaniu, które jest niewielkie w sam raz na podróż. Opakowanie posiada dozownik, co jest dobrym rozwiązaniem. 
Produkt jest koloru białego i jest płynny. Pachnie jak krem. Zapach nie należy do nieprzyjemnych. Baza jest bardzo wydajna, gdyż do pokrycia całej twarzy nie potrzebujemy zbyt wiele. Przedłuża trwałość makijażu. Szybko się wchłania. Bardzo ładnie nawilża i delikatnie wygładza skórę. Rzeczywiście ułatwia rozprowadzenie niektórych podkładów. Trzeba jedynie uważać, aby wyciskając produkt od razu dać go na twarz, gdyż już nie raz baza z ręki spadła mi na podłogę.
Ogólnie rzecz biorąc żadnych wad nie znalazłam. Jest to dobry produkt w niedrogiej cenie (koszt około 20 zł za 30 ml)

Używałyście tej bazy?
Jak Wam się sprawdziła?

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Całkiem przyzwoita cena! Ja bardzo lubię bazę z Wibo i Bell.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taki okres że praktycznie zawsze używałam bazy teraz trochę rzadziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku. Ale ogólnie nie używam baz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być ciekawym produktem ;) Ja bazy używam tylko w lecie (matujące) albo do zdjęć - o ile o nich nie zapomnę ;p Wiec jeszcze chwila minie, zanim zużyje to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam :P Mnie niestety bazy zapychają :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń