22 lutego 2019

32. Bielenda - Serum do twarzy "Zielona herbata"


Hej :)

Co prawda nigdy nie używałam kosmetyków posiadających zieloną herbatę, albo nie wiedziałam, że dany kosmetyk ją posiada :) Dlatego też postanowiłam zakupić te serum i zobaczyć jak zielona herbata sprawdzi się u mnie :)



Opis producenta:

Multifunkcyjne serum to idealny sposób na systematyczną i skuteczną pielęgnację cery. Jego treściwa, bogata w składniki pielęgnujące formuła skutecznie normalizuje wydzielanie sebum i reguluje pracę gruczołów łojowych, tonizuje, nawilża i odżywa oraz poprawia jakość skłonnego do niedoskonałości naskórka.
Zawartość antybakteryjnego olejku z drzewa herbacianego, seboregulującej azeloglicyny, antyoksydacyjnej witaminy C, złuszczającego kwasu migdałowego oraz regenerującej witaminy B3  zapewnia kompleksowe działanie.

Moja opinia:

Produkt jest zapakowany w szklaną, lekko zieloną buteleczkę z pipetką. Wygląda to bardzo elegancko i estetycznie. Opakowanie przy regularnym stosowaniu starcza na ponad miesiąc.


Serum ma lekką, odrobinę żelową konsystencję. Jest przeźroczyste i przepięknie pachnie zieloną herbatą.
Najważniejsze jest to, że poprawia wygląd i kondycję cery. Często wyskakują mi jakieś niedoskonałości, a gdy zaczęłam używać tego serum to wszystko zniknęło. Produkt sprawdza się jako baza pod krem. Szybko się wchłania, reguluje wydzielanie sebum, rozjaśnia przebarwienia, łagodzi, nawilża i odżywia naszą cerę. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Generalnie produkt idealny przynajmniej dla mnie :) 15 ml kosztuje około 25 zł. Wydaje mi się, że jak na te spektakularne działania jest wart swojej ceny, a nawet zapłaciłabym więcej gdyby trzeba było :)
Na pewno do niego wrócę jeszcze nie raz, gdyż na mojej skórze naprawdę działa cuda.

Znacie kosmetyki z serii Zielona herbata?
Jakich kosmetyków używałyście z tej serii?

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Miałam to serum i też byłam z niego bardzo zadowolona, naprawdę działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale sera Bielendy są bardzo chwalone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty tej marki, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w końcu sięgnę po niego latem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie miałam go jeszcez, ale wszystko co zielona herbta to mnie kręci :D

    OdpowiedzUsuń