21 października 2020

138. Bielenda - Expert Czystej Skóry - Odżywczy 2-fazowy płyn do demakijażu oczu i ust


Hej :)

Kosmetyków z Bielendy używam dosyć często i jak dotąd większość mi się sprawdza. Czy płyn do demakijażu oczu również mi się sprawdził?


Opis producenta:

Odżywczy 2-fazowy płyn do demakijażu oczu i ust z olejkiem arganowym i kwasem hialuronowym. Faza olejowa gwarantuje skuteczny i ekspresowy demakijaż oczu i ust bez potrzeby pocierania. Faza wodna zapewnia perfekcyjne oczyszczenie i odświeżenie skóry.
Olejek arganowy regeneruje i odżywia delikatną skórę pod oczami i na powiekach, skutecznie wzmacnia, chroni i pielęgnuje rzęsy. Kwas hialuronowy optymalnie nawilża cienką skórę wokół oczu. Alantoina koi, łagodzi podrażnienia.
Preparat jest bezzapachowy, bezpieczny dla wrażliwych oczu i osób noszących szkła kontaktowe. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie wysusza skóry.

Moja opinia:

Opakowanie to przeźroczysta buteleczka z zakrętką na klik w białym kolorze. Dzięki temu produkt się nie wylewa i widać ile produktu jeszcze nam zostało. Szata graficzna jest prosta i zawiera najpotrzebniejsze informacje. W środku znajdziemy 150 ml płynu za około 9zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na niecałe 2 miesiące.
Faza wodna jest przeźroczysta, a faza olejowa jasnofioletowa, a nawet liliowa powiedziałabym. Po wstrząśnięciu powstaje nam bardzo jasny liliowy kolor. Produkt nie posiada zapachu.
Jeśli chodzi o aplikację płynu do demakijażu oczu to trzeba uważać. Jeśli na płatku kosmetycznym znajdzie się za dużo produktu to niestety trochę podrażnia oczy. Tak było przynajmniej w moim przypadku. Jednak nakładając minimalną ilość produktu na płatek jesteśmy w stanie bezproblemowo usunąć makijaż oka bez żadnych podrażnień. Bardzo dobrze zmywa makijaż, a skóra wokół oczu jest delikatnie nawilżona i odświeżona.
Moim zdaniem znalazłam następcę płynu do demakijażu oczu z Lirene. Ten sprawdza się niemal tak samo jeśli pamiętamy, aby nie przesadzić z ilością produktu. Ja na pewno jeszcze nie raz go kupię.

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. mialam kiedys wersja chyba z awokado i byla spoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję z Bielendy lubię Supremelab :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi bardzo zachęcająco, jeśli się na niego natknę, z pewnością go kupię ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z tej serii żel do twarzy i bardzo go lubiłam! :) Mozliwe wiec ze i na ten produkt się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń