21 marca 2019

36. Marion - Naturlook - Kwas hialuronowy & bambus - Maska do włosów


Hej :)

Maskę z tego co pamiętam to zakupiłam kiedyś w Biedronce. Po kosmetyki marki Marion sięgam często szczególnie jeśli chodzi te do pielęgnacji włosów chociaż jest to pierwsza moja maska tej firmy.



Opis producenta:

Naturlook to niezwykła linia profesjonalnych masek, stworzona z myślą o codziennej pielęgnacji zniszczonych i pozbawionych blasku włosów. Przywróci im zdrowy wygląd i nada zmysłowy zapach.
Kwas hialuronowy i bambus dogłębnie zregenerują i wzmocnią strukturę Twoich włosów.
Elegancka nuta róży na długo otuli Twoje włosy, dodając blasku i zmysłowości.

Moja opinia:

Opakowanie to biały, plastikowy słoiczek. Szata graficzna składa się z jasnoróżowych różyczek. Niby nic specjalnego, ale coś w tym opakowaniu jest, że przyciągnęło moją uwagę chociaż nie miałam w planach kupować maski do włosów :)
W środku mamy 500 ml produktu, którego koszt wynosi około 9 zł. 
Maska jest koloru białego, jej konsystencja jest lekka. Pachnie różami i trochę kwasem hialuronowym moim zdaniem. Jest to zapach przyjemny, ale niezbyt intensywny.
Po aplikacji włosy są miękkie, gładkie i bardziej puszyste. Dodatkowo nie ma problemu z rozczesaniem włosów, a na to zawsze zwracam uwagę. Dla mnie to bardzo duży problem jeśli włosów nie da się rozczesać nawet po używaniu maski czy odżywki. 
Moim zdaniem ta maska przebiła te z Kallosa, których używam namiętnie. Jeśli gdzieś jeszcze zobaczę tą wersję lub inną to na pewno zakupię.

Używałyście masek z Marion?
Jak Wam się sprawdziły?

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Kojarzę tą markę i nie wiem czy już czegoś z niej nie miałam. Ja też uwielbiam produkty z kallosa. Chętnie wypróbuję tej maski z Marion. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow zaskoczyłom nie to opakowanie - nie znam;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Marion używałam kosmetyków do stylizacji włosów, ale jeśli ta maska jest lepsza od Kallosa, to muszę się jej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy maski do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maski nie miałam, ale kupiłam sb kwas hialuronowy i dodam sobie do swojej maski :)

    OdpowiedzUsuń