28 listopada 2020

148. Eveline - Professional, Argan & Macadamia, Luksusowy odżywczy krem-maska do rąk i paznokci


Hej :)

Kremy to rąk to ostatnio jedne z moich ulubionych kosmetyków. Jak tym razem sprawdził się krem od Eveline?


Opis producenta:

Luksusowa, odżywcza formuła, kremu-maski do rąk i paznokci Argan & Macadamia już od pierwszego zastosowania likwiduje uczucie szorstkości i przywraca komfort nawet bardzo suchej skórze. Dzięki recepturze bogatej w drogocenne składniki aktywne, krem natychmiast nadaje miękkość i satynową gładkość przesuszonym, szorstkim dłoniom. Piękny, zmysłowy zapach i aksamitna konsystencja zamieniają codzienną aplikację w wyjątkowy, odprężający rytuał pielęgnacyjny.

Moja opinia:

Jak na krem przystało opakowanie to tubka z zamknięciem na klik. Szata graficzna czarno-złota prezentuje się bardzo elegancko, co świetnie wygląda na półce. W środku 100 ml produktu za około 16zł. Przy codziennym stosowaniu dwa razy w ciągu dnia starcza na jakiś miesiąc czasu.
Krem jest lekki i przecudownie pachnie. Ten zapach jest fenomenalny. Jest to taki zapach słodko kosmetyczny czy coś w tym stylu, ale jednoczenie czuć olejek arganowy i macadamia również.
Po zastosowaniu skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Dzięki stosowaniu kremu do rąk uczucie szorstkości po prostu nie istnieje i czuć to już od pierwszej aplikacji. Krem nawilża, regeneruje i odżywia naszą skórę. Szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Dodatkowo wzmacnia paznokcie i chroni je przed łamliwością.
Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych kremów do rąk jakie tylko miałam okazję stosować. Najlepiej sprawdzi się u osób, które mają naprawdę bardzo szorstkie i przesuszone dłonie.

Znacie ten krem?

Pozdrawiam



7 komentarzy:

  1. Nie znam i mam wśród kremów swoich ulubieńców, ale myślę, że skusiłabym się ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale skoro tak zachwalasz to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo miałam go mega dawno temu, ten zapach mnie prześladował tak bardzo, że aż zaczęło mnie mdlić od niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co kojarzę to miałam kiedyś balsam do ciała z tej serii. Ale już nawet nie pamiętam jak działał. Pewnie był przeciętny skoro o nim zapomniałam.
    Dobrze jednak, że ten krem Ci odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale opakowanie ma zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem uzależniona od kremu do rąk. MArke Eveline znam( bardzo lubię ich balsamy do ciała) zatem czas wypróbowac też i krem do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś i dobrze wspominam, tylko zapach trochę mnie drażnił.

    OdpowiedzUsuń