19 listopada 2020

146. Herbal Care - Odżywka w sprayu normalizująca "Łopian"


Hej :)

Odżywek w sprayu używam od niedawna i prawdę mówiąc już się do nich przekonałam i wiem, że jak skończy mi się kolejna to znowu kupię następną.


Opis producenta:

Odżywka zawiera wyjątkowo łagodne, silnie skoncentrowane, naturalne składniki aktywne, które uzupełniają niedobory substancji odżywczych, skutecznie pielęgnując włosy z tendencją do łupieżu. Ekstrakt z łopianu wzbogacony w ekstrakty z białej wierzby, pokrzywy i szałwii zwalcza objawy i przyczyny powstawania łupieżu. Dodatkowo biologicznie aktywna siarka i cynk PCA stabilizują pracę gruczołów łojowych, zapobiegając przetłuszczaniu się włosów, a naturalny prebiotyk inutec ułatwia rozczesywanie, chroniąc przed uszkodzeniami.

Moja opinia:

Opakowanie to brązowa plastikowa buteleczka z atomizerem. Szata graficzna prosta i przyjemna dla oka. W środku 200ml produktu za około 8zł. Przy stosowaniu dwa razy lub raz w tygodniu starcza na jakieś pół roku jak nie więcej.
Produkt pachnie ziołowo i jest to zapach przyjemny chociaż podejrzewam, że nie wszystkim może przypaść do gustu.
Ja zazwyczaj używam tej odżywki po umyciu włosów. Ogólnie nie mam problemu z przetłuszczającymi włosami czy z łupieżem więc na ten temat niestety się nie wypowiem, gdyż nie wiem czy działa na te objawy. Stosuję tą odżywkę przede wszystkim po to, aby rozczesać moje włosy i tu sprawdza się znakomicie. Włosy po odżywce bez problemu da się rozczesać dodatkowo pachną ziołami co mi akurat nie przeszkadza. Dodatkowo włosy są miękkie i puszyste. Oczywiście po wyschnięciu :) Poza tym odżywia włosy i sprawia, że stają się grubsze i mocniejsze.
Moim zdaniem jest to świetny produkt dla osób, które tak jak ja mają problem z rozczesaniem włosów po umyciu. Tutaj sprawuje się świetnie jednak to co obiecuje producent nie wiem czy się sprawdza, gdyż takich problemów z włosami akurat nie mam.

Pozdrawiam

 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam odżywki w sprayu choć tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pamiętam o stosowaniu tego typu odżywek, choć mam ich kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak twarda woda, że zawsze po umyciu włosów muszę nałożyć tego typu odżywki, aby móc je rozczesać. Będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ją ale fajnie, że o niej piszesz bo jest naprawdę porządna. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że ci się sprawdziła, ja nigdy jej nie używałam ;) Od dłuższego już czasu nie miałam żadnej odżywki w sprayu, może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, ciekawe. Nigdy nie miałam odżywki w tej formie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam problem z rozczesywaniem włosów, więc myślę, że to kosmetyk idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą odżywką, ale chętnie ten produkt bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce, ale już mnie kusi. Lubię takie ziołowe kosmetyki. Podoba mi się, że ma atomizer. Wygodniejsza w użyciu.

    OdpowiedzUsuń