20 kwietnia 2021

189. Bielenda - Skin Clinic Professional - Super power mezo - Aktywny tonik korygujący i aktywne serum korygujące


Hej :)

Kosmetyki z Bielendy zna każdy. Jak to z kosmetykami różnych marek jedne się sprawdzają, inne zaś niekoniecznie. Dzisiaj mam dla Was recenzję toniku i serum z serii Super power mezo. Jak tym razem wypadły kosmetyki tej marki?

Bielenda - Skin Clinic Professional - Super power mezo - Aktywny tonik korygujący anti-age do cery mieszanej i tłustej


Opis producenta:

Aktywny tonik korygujący skutecznie oczyszcza i odświeża cerę. Delikatnie i stopniowo złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu wyraźnie redukuje błyszczenie skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia. Doskonale wygładza zmarszczki, wyrównuje koloryt i pobudza skórę do regeneracji, nie podrażniając jej. Intensywnie nawilża już w fazie oczyszczania, profesjonalnie przygotowuje cerę na przyjęcie kremu lub serum. Zmniejsza zaczerwienienia, dodaje cerze blasku. Nie wysusza, przywraca skórze właściwy odczyn pH 5,5.

Moja opinia:

Opakowanie to plastikowa, przeźroczysta butelka z białym zamknięciem na klik. Jest to bardzo wygodne, gdyż kosmetyk w trakcie podróży na pewno nam się nie wyleje. Poza tym widzimy, ile produktu nam jeszcze zostało. W środku 200 ml produktu za około 10zł. 
Konsystencja jak na tonik przystało to bezbarwna ciecz o przyjemnym zapachu. Mi osobiście zapach przypomina jakieś męskie perfumy, ale mi to nie przeszkadza. Poza tym jest to delikatny zapach.
Prawdę mówiąc pierwszy raz spotkałam się z takim tonikiem, który działa w tak szerokim zakresie. Jak wiadomo przywraca skórze prawidłowe pH. Poza tym odświeża i dodaje blasku naszej cerze. Dodatkowo zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia i zmniejsza zdecydowanie powstawanie niedoskonałości. Tego chyba żaden tonik poza tym nie potrafi :) Jednym słowem opis producenta to prawdziwy opis tego produktu. Jedyny minus jaki można by było znaleźć to jest to, że strasznie się klei. Chociaż zaraz po toniku aplikujemy jakiś serum lub krem więc zbyt bardzo to nie przeszkadza.
Moim zdaniem to świetny tonik w niskiej cenie, a jego działanie jest fenomenalne :)

Bielenda - Skin Clinic Professional - Super power mezo serum - Aktywne serum korygujące anti-age do cery mieszanej i tłustej, z niedoskonałościami


Opis producenta:

Aktywne serum korygujące skutecznie podnosi jakość skóry z niedoskonałościami. Delikatnie eksfoliuje, skutecznie redukuje błyszczenie się skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia, dodaje skórze blasku. Redukuje zmarszczki, doskonale wygładza, poprawia nawilżenie i jędrność skóry. 

Moja opinia:

Opakowanie jak na serum przystało to szklana, przeźroczysta buteleczka z pipetą. Niestety pod koniec używania kosmetyku moja pipeta się zepsuła :( W środku 30g produktu za około 27zł. 
Serum jest przeźroczyste i lejące. Tak jak tonik strasznie się lepi. Zapach również ten sam czyli męski perfum. 
Ja używam serum dwa razy w ciągu dnia - rano i wieczorem przed nałożeniem kremu. Trzeba w miarę szybko rozsmarować kosmetyk, gdyż przez konsystencję spływa z twarzy. Po zastosowaniu skóra jest gładka i się nie błyszczy. Dodatkowo produkt nawilża i rozjaśnia przebarwienia. Pory są zwężone jednak redukcji niedoskonałości nie zauważyłam. Zdecydowanym minusem jest to, że na początku używania i nałożenia na twarz czuć nieprzyjemne szczypanie. Po dłuższym stosowaniu ten problem znika, ale początkowo może być to pewien problem.
Moim zdaniem jest to dosyć dobry produkt jednak ja się  w nim nie zakochałam. Nie wiem czy zakupię kolejne opakowanie.

Podsumowując: tonik zostanie chyba moim ulubieńcem (chyba, że znajdę coś lepszego). Jeśli chodzi o serum to działa poprawnie tak jak powinno jednak posiada kilka minusów.

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji testować:) Te pipety takie są, ja miałam podobną sytuację z serum na końcówki włosów :/ Zepsuła się po kilku dniach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam oba te produkty. Tonik jeszcze mam, serum zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś oba produkty, były fajne, ale jednak do nich nie wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię toniki ale jak coś ma mnie szczypać, mrowić itp. to nie dla mnie hehe😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to serum sprawdziło się bardzo dobrze, ale na dzień mi nie pasowało. Używałam tylko na noc. Natomiast ten tonik mnie bardzo ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy znioslabym szczypania

    OdpowiedzUsuń