06 lutego 2021

168. Soraya - Hialuronowy mikrozastrzyk duo forte - Bogaty krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i na powieki


Hej :)

Jak już wiecie moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca i ciągle szukam jakiegoś cudeńka, które sprawdzałoby się w 100%. Czy tym razem znalazłam to co potrzebuję?


Opis producenta:

Bogaty krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i na powieki Soraya hialuronowy mikrozastrzyk duo forte, łączy w sobie podwójną moc kwasu hialuronowego i fitocomplexu dzięki czemu redukuje zmarszczki wokół oczu.
"Mikrozastrzyk hialuronowy" - precyzyjnie wnika do naskórka gdzie wiążąc wodę, wypełnia oraz wygładza istniejące zmarszczki. 
Progresywna matryca hialuronowa wzbogacona stymulatorem nawilżania tworzy na skórze sieć, która stopniowo uwalnia do skóry zatopione w niej witaminy z grupy B, dzięki czemu hamuje powstawanie nowych zmarszczek. Wygładza i intensywnie nawilża skórę. 
Fitocomplex - stymuluje wewnętrzne struktury skóry do intensywnej odnowy, spłycając zmarszczki i bruzdy.

Moja opinia:

Opakowanie jak na krem pod oczy przystało to tubka w ciemno-białym kolorze. Szata graficzna w odcieniach niebieskości. W środku 15 ml produktu za około 24zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na jakieś 4 miesiące więc należy do produktów raczej wydajnych.
Krem delikatnie pachnie, ale dla mnie jest to zapach nijaki. Konsystencja jest kremowa.
Produkt szybko się wchłania i jak sama nazwa wskazuje możemy go stosować na powieki, gdyż nie podrażnia oczu. Nie pozostawia tłustej warstwy ani uczucia ściągnięcia. Ładnie nawilża i wygładza. Dodatkowo rozjaśnia cienie pod oczami. Jest to co prawda delikatny efekt, ale jednak. Świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż. 
Moim zdaniem jest to produkt niemal idealny, ale mi osobiście czegoś w tym kremie brakuje. Sprawdził mi się dobrze, ale dalej poszukuję jakiegoś cuda pod oczy :)

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kremy z kwasem hialuronowym, więc będę miała ten krem na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam cuda pod oczy i jakoś żaden z kremów nie jest w stanie w pełni mnie zadowolić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt.
    Potrafi usunąć zmarszczki pod oczami.
    Oczywiście dobra rekomendacja do wczesnej pielęgnacji twarzy.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaleźć dobry krem pod oczy, to naprawdę nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też szukam cuda pod oczy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że choć troche rozjaśnia cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki z dodatkiem kwasu hialuronowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może skuszę się na testy ;) Nie mam cieni pod oczami, i profilaktycznie niech tak zostanie jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam duże wymagania od kremów pod oczy, więc obawiam się że może i byłby ok, ale pewnie dla mnie i tak niewystarczający.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny krem pod oczy chyba nie istnieje - zawsze mógłby zdziałać coś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z kremami pod oczy jest podobnie. Też większość tych które testuję to takie średniaki, ciągle szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na razie numerem jeden jest krem pod oczy od Anwen, świetny :) Tego nie znam, ogólnie dawno nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń