13 lutego 2021

170. Ziaja - Masło kakaowe do ciała


Hej :)

Z tego co pamiętam to masło kakaowe używałam jeszcze kilka lat temu i z tego co pamiętam byłam zadowolona z efektów. Czy tym razem nic się nie zmieniło?


Opis producenta:

Uzupełnia niedobory lipidów, regeneruje naturalną barierę ochronną, wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka.
Pozostawia skórę delikatną i aksamitną w dotyku.
Ma przyjemny kakaowo-śmietankowy zapach.

Moja opinia:

Opakowanie to brązowy słoiczek. Szata graficzna w biało-turkusowych kolorach. W środku znajduje się 200ml produktu, które przy stosowaniu raz lub dwa razy w tygodniu starcza na jakieś 9 miesięcy. Koszt to około 8zł.
Masło jest koloru jasno brązowego. Ma przyjemną kremową konsystencję. I przepięknie pachnie :)
Skóra po zastosowaniu jest miękka i gładka w dotyku. Dodatkowo masło świetnie nawilża naszą skórę i sprawia, że nasza opalenizna wygląda jeszcze lepiej :) Szybko rozprowadza się po skórze i równie szybko się wchłania. Zapach na szczęście nie znika tylko zostaje na naszej skórze. Nie zostawia tłustego filmu jak to niektóre masła mają w zwyczaju. 
Moim zdaniem świetny produkt przede wszystkim na lato dzięki któremu nasza opalenizna będzie wyglądała na jeszcze piękniejszą, a skóra na zdrowszą :)

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie sięgnąć po nie latem, skoro opalenizna lepiej po nim wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą serię od Ziaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt o bardzo przyjemnym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kakaowe produkty :) Mimo, że nie przepadam za kosmetykami ziaji to myślę, że stosowane na ciało nie powinny mi zaszkodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat emu też miałam ten krem i pamiętam, że byłam z niego bardzo zadowolona. Po Ziaję cały czas chętnie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś to masło. Dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zapachy w kiosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś takie masełko i było naprawdę fajne 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. To już chyba u mnie klasyk w kosmetyczce:) zawsze lubię po niego sięgać
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii miałam tylko odżywkę do włosów i pachniała cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj klasyka gatunku, każdy chyba miał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować to masło do ciała:)

    OdpowiedzUsuń