12 lipca 2019

50. Soraya - Ideal Beauty - Lekki krem-esencja na dzień


Hej :)

Kremów z Soraya używam bardzo często i do tej pory mnie nie zawiodły. Większość z nich to naprawdę świetne produkty. Dzisiaj natomiast opowiem Wam o lekkim kremie na dzień :)



Opis producenta:

Jeżeli martwi Cię szara i zmęczona skóra o niejednolitym kolorycie i marzysz o promiennej, idealnie pięknej cerze, możesz zaufać Kremowi-Esencji Soraya Ideal Beauty.
Nasz Krem-Esencja o lekkiej konsystencji daje szybki efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry.
Efekty widoczne już od pierwszego użycia:
- rozświetla cerę
- poprawia wygląd skóry 
Efekty regularnego stosowania:
- cera jest bardziej wypoczęta i wygląda promiennie
- skóra staje się miękka, wygładzona i nawilżona
- dzień po dniu cera wygląda lepiej

Moja opinia: 

Produkt zapakowany jest w estetycznie wykonany różowy kartonik. Otwierając ukazuje nam się szklany, przeźroczysty słoiczek z białą zakrętką. 



Krem jest koloru jasnoróżowego i posiada małe, błyszczące drobinki. Bardzo przyjemnie pachnie różą. W konsystencji widać, że jest to bardzo lekki krem tak jak opisuje to producent. 


Jeśli chodzi o stosowanie to łatwo się rozprowadza, dosyć szybko się wchłania, więc nie potrzebujemy zbyt dużo czasu, aby zacząć makijaż. 
Po nałożeniu krem rzeczywiście delikatnie rozświetla cerę, nawilża i wygładza. Błyszczące drobinki nie są widoczne na skórze. Dodatkowo delikatnie matuje twarz, co prawda na krótko, ale jest :) Po dłuższym stosowaniu produkt odświeża, dodaje blasku naszej skórze i poprawia jej wygląd. Czyli wszystko to co napisał producent faktycznie się sprawdza. Jest to również dobry krem pod makijaż. Produkt kosztuje 20 zł i posiadamy 50ml kremu do twarzy. 
Moim zdaniem jest to świetny produkt, który się sprawdza. Używałam go nawet latem bez żadnego makijażu i również sprawdził się świetnie. Ogólnie mówiąc jeden produkt, a dużo różnych możliwości :)

Znacie produkty marki Soraya?

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Kosmetyki z soraya bardzo lubie. Tego kremu jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu jeszcze nie miałam, ale Sorayę ogólnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym kremie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem składu, bo obawiam się, że mógłby mnie zapchać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dawno nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń