06 marca 2021

176. Eveline - Banana Care, Wygładzający balsam do rąk


Hej :)

Jak wiadomo z kremami do rąk bywa różnie. Jak sprawdził się ten od Eveline? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam na dalszą część wpisu :)


Opis producenta:


Wyjątkowa formuła tropikalnego balsamu do rąk BANANA CARE zapewnia suchej i szorstkiej skórze dłoni dawkę soczyście witaminowego odżywienia i intensywnego wygładzenia. Błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, a jednocześnie długotrwale chroni przed utratą nawilżenia.
Kremowa formuła oplata skórę jak odżywczy bananowy mus, likwiduje zaczerwienienia, eliminuje suchość i szorstkość skóry. Bogate w witaminy ekstrakty z mango, cytryny i marakui działają odżywczo, a olejek kokosowy przywraca dłoniom jedwabistą miękkość. Alantoina łagodzi i regeneruje, a masło shea nawilża i zapobiega przesuszeniom. Energetyzujący zapach słodkiego banana pobudza zmysły i poprawia nastrój przy każdej aplikacji.

Moja opinia:

Opakowanie to tubka z zakrętką w żółtym, iście soczystym kolorze. Już samo opakowanie poprawia nastrój :) W środku 50 ml produktu za około 8 zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na jakieś 3 miesiące.
Konsystencja balsamu jest lekka i kremowa. Przepięknie pachnie bananem chociaż zapach nie należy do zbyt naturalnych, ale do chemicznych również nie. Jest taki pomiędzy.
Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra jest przede wszystkim wygładzona, nawilżona i bardzo miękka w dotyku. Dodatkowo nawilżenie dosyć długo się utrzymuje na dłoniach za co bardzo duży plus. Co do likwidacji zaczerwienień to nie zauważyłam takiego efektu. Warto jednak wspomnieć, że jak na taką małą ilość kremu to jest to produkt bardzo wydajny, a przy okazji w sam raz do torebki.
Moim zdaniem krem spełnia swoje zadanie tzn. przede wszystkim nawilża naszą skórę i nie jest to efekt jednorazowy. Ja na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę, ze względu na zapach jak i działanie również.

Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Miałam ten krem, świetny był;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go niestety a wygląda ciekawie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam krem Eveline z mango i pachnie ślicznie:) tak soczyście owocowo! Tego nie znam, ale czuję, że bym go polubiła:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go dać przyjaciółce na urodziny. Ona uwielbia bananowe kosmetyki i tradycyjnie zawsze jej jakiś daję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawil mnie ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
  6. do torebki chętnie bym przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko, co bananowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i był przeciętny - nie porwał mnie ani zapachem, ani działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego kremu. Bananowy zapach w kosmetykach nieszczególnie mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń