24 sierpnia 2021

225. AA - Technologia Wieku 5 Repair - Krem pod oczy nawilżąjąco-wygładzający 30+ "Energia nawilżenia"


Hej :)

Kosmetyki marki AA są różne. Jedne sprawdzają mi się świetnie po inne wiem, że więcej nie sięgnę. Jak było w przypadku kremu pod oczy?


Opis producenta:

AA Technologia wieku 5 repair to przełomowa seria aktywnych, multifunkcjonalnych kremów, która działa kompleksowo w pięciu najważniejszych obszarach, odpowiedzialnych za zachowanie młodego wyglądu skóry (nawilża, odbudowuje, wzmacnia, stymuluje i chroni). Innowacyjne luteosfery, wykorzystane w recepturach, stymulują wielokierunkowe procesy naprawczo-ochronne na poziomie komórkowym: działają antyoksydacyjnie oraz chronią komórki przed zanieczyszczeniami środowiska.
Działanie składników aktywnych:
- kompleks anty-smog - dzięki wysokiej zawartości polifenoli, niweluje wolne rodniki i wspiera działanie detoksykujące, pozostawiając skórę świeżą i pełną energii
- formuła 3HA zbudowana z trzech form kwasu hialuronowego (w tym innowacyjnych mikrokapsułek HA). długotrwale nawilża, poprawia elastyczność skóry i wygładza zmarszczki, zapewniając efekt widocznego odmłodzenia
- ekstrakt ze śnieżnej algi czerwonej - rozwijającej się pod śniegiem w ekstremalnie niskich temperaturach, przedłuża żywotność komórek skóry, poprawiając jej elastyczność i opóźniając pojawianie się zmarszczek

Moja opinia:

Jak to zwykle bywa w przypadku kremów pod oczy opakowanie to biała tubka z białą zakrętką. Szata graficzna jest prosta w odcieniu zieleni. W środku 15 ml produktu za około 17zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na ponad 2 miesiące.
Krem posiada gęstą konsystencję i jest biały. Posiada zapach, który jest ledwo wyczuwalny. Pachnie tak kosmetycznie, ale niezbyt ładnie. 
Produkt dobrze się rozprowadza. Nawilża i wygładza naszą skórę pod oczami. Sprawdza się również pod korektor. Skóra jest gładka i miękka w dotyku. Poza tym nie zauważyłam żądnych spektakularnych efektów.
Moim zdaniem krem pod oczy działa, ale na rynku jest dużo lepszych i bardziej działających kremów pod oczy dlatego też raczej po niego nie sięgnę. Sprawdził się jednak ja oczekuję czegoś więcej od kremów pod oczy.

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki AA, nie szkodzą i są ok : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie używam za bardzo kosmetyków od tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że dla mnie też byłby niewystarczający. Mam wysoko postawioną poprzeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie dla mnie, moja skóra pod oczami jest dość wymagająca niestety..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam duże wymagania od kremów pod oczy, więc raczej byłby dla mnie zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja dawno już nie stosowałem niczego z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pamiętam, czy kiedykolwiek miałam jakiś kosmetyk AA :P ciekawy ten krem

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięgam po kosmetyki AA. Jakoś słabo się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie wykańczam z tej serii krem 40+ i moim zdaniem jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń