17 sierpnia 2021

223. Bielenda - Żel micelarny do mycia twarzy "Zielona herbata"


Hej :)

Jeśli chodzi o żele to jest to pierwszy mój taki kosmetyk. Stwierdziłam, że sprawdzę jak działa i jeśli się przekonam to zacznę używać tego typu produktów. Jak sprawdził się żel od Bielendy?


Opis producenta:

Preparat w formie żelu micelarnego, przeznaczonego do codziennego oczyszczania i mycia cery mieszanej. Jego multifunkcyjność polega na niezwykle efektywnym połączeniu:
- skutecznych substancji myjących
- składników pielęgnujących: antybakteryjnego olejku herbacianego, rozjaśniającej i przeciwtrądzikowej pochodnej kwasu azelainowego oraz antyoksydacyjnego kompleksu witaminy C i ekstraktu z zielonej herbaty o działaniu przeciwstarzeniowym
- oraz oczyszczających miceli, które łączą się zarówno ze związkami tłuszczowymi, jak i wodą, dzięki czemu wychwytują z powierzchni skóry wszelkie typy brudu i zanieczyszczeń
Żel micelarny to idealny sposób na poranne odświeżenie skóry i wieczorne jej oczyszczenie. Wyjątkowa wielozadaniowa formuła sprawia, że naskórek odzyskuje blask, czystość, satynową miękkość i gładkość. 

Moja opinia:

Opakowanie to plastikowa butelka z białą pompką. Dzięki temu, że butelka jest przeźroczysta widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. W środku 200ml produktu za około 17 zł. Przy codziennym stosowaniu wieczorem starcza na ponad 4 miesiące.
Żel ma średnio gęstą konsystencję i jest przeźroczysty. Posiada zapach, który jest odświeżający i jak dla mnie pachnie zieloną herbatą.
Kosmetyk dobrze się pieni i nie ma problemu z jego zmyciem z twarzy. Ja używałam go głownie wieczorem, by pozbyć się resztek makijażu oraz jako początek większej pielęgnacji po której nakładałam peeling i maskę. Żel dokładnie oczyszcza cerę z brudu czy resztek makijażu. Po użyciu nie ma uczucia ściągnięcia czy dyskomfortu na skórze. Za to skóra jest oczyszczona, odświeżona i gładka w dotyku. Dodatkowo nie przesusza i nie podrażnia skóry. 
Moim zdaniem jest to świetny produkt w dobrej cenie. Do tego bardzo wydajny co działa tylko na korzyść. Ja na pewno go jeszcze zakupię, gdyż skradł moje serce.

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z zieloną herbatą, więc chętnie bym przetestowała ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię markę, ale tego kosmetyku jeszcze nie próbowałam.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żele micelarne, z tej marki miałam te z serii Fresh Juice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego żelu micelarnego, ale chętnie przetestuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żele, więc i po ten chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać jak się sprawdził jak już go będziesz miała 😀

      Usuń
  6. Miałam kiedyś hydrolat z tej serii, który bodajże prawdziwym hydrolatem nie był, ale świetnie... zmywał makijaż :D

    OdpowiedzUsuń