21 grudnia 2019

73. Delikatne, świąteczne paznokcie


Hej :)

Z racji tego, że święta się zbliżają to czas na świąteczną stylizację paznokci :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- NeoNail - Light Red - 3214-1
- Semilac - SemiArt - 002 White

Najpierw przygotowałam płytki paznokci tzn. wycięłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie oraz przetarłam cleanerem. Następnie nałożyłam primer, a na to bazę, którą utwardziłam w lampie. Wszystkie paznokcie pokryłam dwoma warstwami pięknej czerwieni, każdą utwardzając w lampie. Na jednym paznokciu za pomocą pędzelka i białego żelu namalowałam trzy gałązki, potem dwie wiszące bombki i dwie gwiazdki. Gdy byłam zadowolona z efektu dałam rękę do lampy w celu utwardzenia. Na koniec wszystkie paznokcie pokryłam topem i również utwardziłam w lampie. Na to oliwka na skórki i gotowe :)

A tak wygląda gotowa stylizacja:




Mam nadzieję, że się podoba. Niby tylko czerwień, ale moim zdaniem wygląda delikatnie, elegancko i świątecznie zarazem :)


P.S. Pragnę Wam przedstawić mojego synka, który w końcu przyszedł na świat 12 grudnia :) Oto Sebastian :)



A przy okazji życzę Wam zdrowych, wesołych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych :)

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Gratuluje ślicznego synka :*
    Paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się chłopczyk zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie! Dobrze się czuję w czerwonym na paznokciach, natomiast denerwuje mnie to, że szybko widać odrost.
    Śliczny chłopczyk. Gratulacje! Życzę Wam dużo zdrowia i siły! Niech dzieciątko rośnie zdrowo! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję synka :)
    Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pazurki piękne, ale co najważniejsze wzsystkiego dobrego dla Twojego synka- gratulacje- bycie mamą to podobna najpiękniejsza przygoda życia :-)


    Zdrowych wesołych oraz rodzinnych Swiąt xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację Kochana !! CUdpwne święta przed Wami razem <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękne paznokcie!
    Życzę Wam zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie :)

    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki, gratuluję małej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń