28 września 2021

235. Dermika - Hialiq Spectrum - Hialuronowy krem nawilżający


Hej :)

Marki Dermika wcześniej nie znałam i nie używałam. Postanowiłam to zmienić i zaczęłam od kremu do twarzy. Jeśli chcecie wiedzieć czy się sprawdził to zapraszam na dalszą część wpisu.


Opis producenta:

Pierwsze zmarszczki pojawiają się już około 30. roku życia. Ich powstawanie wynika m.in. ze spadku ilości kwasu hialuronowego w skórze oraz jej przesuszenia. W kremie nawilżającym zastosowaliśmy składniki redukujące zmarszczki i dbające o prawidłowe nawodnienie skóry. Kwas hialuronowy wielocząsteczkowy - zabezpiecza skórę przed utratą wody. Kwas hialuronowy średniocząsteczkowy - wnika do górnych warstw naskórka, aby wypełnić zmarszczki. Hialuronowy promotor nawilżenia - przenika do głębszych warstw naskórka, aby poprawić nawilżenie skóry.

Moja opinia:

Za 64zł mamy 50 ml kremu do twarzy. Jest on zamknięty w lekko przeźroczystym, szklanym słoiczku ze złotą zakrętką. Samo opakowanie wygląda luksusowo przynajmniej dla mnie. Przy codziennym stosowaniu starcza na ponad 3 miesiące. Należy jednak zaznaczyć, że używałam tego kremu tylko na dzień, gdyż  miałam inny krem na noc. Dlatego używając go rano i wieczorem podejrzewam, że szybciej się jednak skończy.
Produkt ma kremową, lekką konsystencję i jest biały. Posiada zapach, który jest przyjemny. Jeśli miałabym określić zapach to jest on taki hialuronowy właśnie. Nic lepszego nie przychodzi mi do głowy.
Krem łatwo się rozprowadza i jest wydajny, gdyż naprawdę mała ilość wystarczy, by pokryć całą twarz. Dodatkowo szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Jeśli chodzi o działanie to przede wszystkim nawilża naszą skórę. Jest to chyba najlepszy krem nawilżający jaki kiedykolwiek miałam. Poza tym nasza skóra jest wygładzona i jędrna. 
Moim zdaniem jest to jeden z bardzo dobrze nawilżających kremów, dlatego też z miłą chęcią sięgnę po kolejne opakowanie jak i inne produkty tej marki. Zdecydowanie został moim ulubieńcem.


Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Skoro tak się u Ciebie sprawdził, że został ulubieńcem to i ja chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wyższa cena idzie w tym przypadku w parze z działaniem i jakością :)

    OdpowiedzUsuń