14 września 2021

231. Wibo - Unicorn Tears, Face and Lips Primer - Odżywczy primer i serum do twarzy 2 w 1


Hej :)

Kosmetyki z Wibo znają chyba wszyscy. Słyną szczególnie z produktów do konturowania twarzy. Ja postanowiłam sprawdzić primer do twarzy. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam do dalszej części wpisu.


Opis producenta:

Odżywczy primer i serum do twarzy 2w1. Bogata formuła o podwójnym zastosowaniu: chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz działa jako nawilżający primer pod makijaż. Sprawia, że skóra wygląda zdrowo i świeżo nawet pod bardzo "ciężkim" makijażem. idealnie sprawdza się również jako primer do ust pod matowe pomadki.

Moja opinia:

Opakowanie to różowa buteleczka z kroplomierzem. Wygląda bardzo uroczo. W środku 30 g produktu za około 22zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na około 5 miesięcy.
Primer ma wodnistą konsystencję i jest przeźroczysty z różowymi drobinkami. Pachnie mało wyczuwalnie, ale zapach nie należy do przyjemnych więc w sumie dobrze, że zbytnio go nie czuć.


Przede wszystkim używałam go głównie jako bazę pod makijaż dlatego też opiszę jak sprawdzał się w tej formie. Kosmetyk łatwo się rozprowadza po skórze. Nie jest tłusty i nie zapycha. Po aplikacji skóra jest nawilżona i delikatnie rozświetlona. Dodatkowo dodaje blasku i świeżości naszej skórze. Podkład świetnie się na niej trzyma chociaż nie zauważyłam, aby przedłużał trwałość makijażu. 
Moim zdaniem jest to średni produkt, który co prawda mnie zauroczył, ale nie wiem czy kupiłabym go ponownie.


Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Polubiłam się z nim, a teraz biorę się za podobny produkt z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z Eveline jeszcze nie miałam, ale słyszałam, że działanie ma podobne 😀

      Usuń
  2. Raczej nie skuszę się na przeprowadzenie osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie, ale ja nie lubię efektu rozświetlenia na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy, ciekawy kolorek ma ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię taki efekt glow, ale po tym co piszesz chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są lepsze produkty, które dają lepszy efekt.

      Usuń