01 marca 2022

289. Ziaja - Kremy do rąk - z bio olejkiem arganowym i gliceryną - z ceramidami i koncentratem lipidowym


Hej :)

Kosmetyki Ziaji to tak naprawdę zawsze wielka niewiadoma. Dopiero, gdy kupimy dany kosmetyk i użyjemy to od razu widać czy się sprawdza czy nie robi kompletnie nic i lepiej go szybko wyrzucić do kosza. Jak było z kremami do rąk?


Opis producenta:

Krem do rąk z bio olejkiem arganowym i gliceryną natłuszcza skórę wrażliwą na zmiany temperatury, bardzo suchą, spierzchniętą i popękaną. Pozostawia na skórze delikatną warstwę ochronną. Wzmacnia barierę hydro-lipidową. Pozostawia skórę gładką. Przynosi ulgę wysuszonym dłoniom. Łagodzi zaczerwienienia naskórka. Zwiększa nawilżenie skóry o 39%. 
Aplikacja kosmetyczna:
- subtelnie pachnie i jest wydajny w użyciu
- skutecznie pielęgnuje już od pierwszej aplikacji

Krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym poprawia funkcje barierowe skóry. Odbudowuje naturalną warstwę lipidową. Chroni skórę, szczególnie suchą, szorstką i wrażliwą.
Zapobiega odwodnieniu i wysuszeniu naskórka. Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.
Aplikacja kosmetyczna:
- subtelnie pachnie i szybko się wchłania
- idealny do używania w każdym momencie dnia

Moja opinia:

Oba produkty mają typowe opakowanie kremów do rąk czyli biała tubka z białą zakrętką. Różnią się szatą graficzną, a właściwie kolorem napisów. Jeden ma granatowe, a drugi złotawe. W środku 100 ml produktu za około 6 zł. Przy codziennym stosowaniu starczają na jakieś 2 miesiące.
Oba kremy mają lekko rzadką kremową konsystencję i są białego koloru. Ten z olejkiem arganowym rzeczywiście pachnie arganem, ale jest to zapach delikatny i przyjemny. Natomiast ten z ceramidami pachnie neutralnie jednak nie jestem w stanie porównać tego zapachu do czegokolwiek. Mi osobiście troszkę przeszkadza.
Oba kremy szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej warstwy na skórze. Sprawiają, że dłonie są nawilżone i gładkie w dotyku. Jest to niestety efekt krótkotrwały. Jeśli chodzi o krem z olejkiem arganowym to nie zauważyłam, aby łagodził zaczerwienienia naskórka. Natomiast krem z ceramidami nie wzmacnia paznokci ani trochę. Tak więc producent trochę przesadził z opisem. Jeśli chodzi o różnice to różnią się chyba tylko i wyłącznie zapachem i nazwą. Trochę to dziwne, ale faktycznie tak jest. 
Prawdę mówiąc mi bardziej do gustu przypadł ten krem z bio olejkiem arganowym. W tym drugim zapach mi bardzo dokuczał. Moim zdaniem są to zwykłe kremy do rąk nie wyróżniające się tak naprawdę niczym. Ze względu na krótkotrwałe działanie nie sprawdzą się u osób z mocno suchą skórą. 

Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jakieś kremy do rąk z Ziaji, ale mi się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak średnio lubię produkty z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące kremy, z chęcią chciałabym je przetestować :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie są aż takie super, bo lubię tą firmę a i cena zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba jeszcze kremu do rąk z Ziaji, ale jeśli miałam to bardzo dawno😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do tej firmy sentyment, zaczynałam od płynów do higieny intymnej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam i kurcze nie pamiętam którego xD fakt nic specjalnego ale moje potrzeby w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń