07 września 2021

229. Ziaja - Orzeźwiająca mgiełka zapachowa twarz, ciało i włosy


Hej :)

Prawdę mówiąc postanowiłam przetestować tą mgiełkę z tego względu, że jeszcze nie spotkałam się z takim nietypowym produktem. Zazwyczaj jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Jak było w tym przypadku?


Opis producenta:

Delikatna mgiełka o inspirującym, szyprowym zapachu natury z wyczuwalną świeżością ogrodu i ziół oraz nutą kwiatów i cytrusów. Zapewnia uczucie świeżości i orzeźwienia. Delikatnie nawilża, tonizuje i działa łagodnie na skórę. Pozostawia na skórze trwały, perfumeryjny zapach. Poprawia samopoczucie, sprawdza się w upalne, letnie dni.

Moja opinia:

Kosmetyk jest zamknięty w białej buteleczce z morskimi napisami. Posiada atomizer. Opakowanie typowe dla Ziaji. W środku 100 ml produktu za około 7zł.
Produkt jak na mgiełkę przystało jest wodnisty. Posiada zapach, który jest orzeźwiający i delikatny zarazem.
Mgiełka posiada świetny atomizer, który się nie zacina i płynnie chodzi, wypuszczając delikatną chmurkę kosmetyku. Ja stosowałam ją głównie jako mgiełkę do twarzy w celu odświeżenia lub po zrobieniu makijażu, by zdjąć delikatnie pudrowość. Produkt doskonale orzeźwia i odświeża naszą skórę. Ma przepiękny zapach i delikatnie nawilża. Poza tym szybko się wchłania.
Moim zdaniem jest to dobry produkt, ale wydaje mi się, że można się bez niego obejść. 

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Z ciekawości to bym ją wypróbowała. Na pewno na upały byłaby świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie mgiełki używać aby się odświeżyć, kiedy jest ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie sięgam po takie mgiełki, ale muszę przyznać iż jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. niezbyt często sięgam po mgiełki do ciała, ale ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim odczuciu jest naprawdę przyjemny 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. tej mgiełki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam nic z tej marki, totalnie o niej zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń