01 lutego 2022

281. Bielenda - Juicy Jelly Mask - Odświeżająca maska z ananasem i witaminą C


Hej :)

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam maseczki do twarzy. Zazwyczaj robię sobie raz w tygodniu takie spa i nakładam maseczki, peelingi i inne rzeczy na skórę. Zdecydowanie jest to relaksujące dla cery jak i dla mnie. Jak sprawdziła się maseczka z ananasem? Sami zobaczcie :)


Opis producenta:

Innowacyjna maseczka o świeżej, pełnej dobroczynnych składników, żelowej konsystencji, przypomina apetyczną galaretkę. Formuła na bazie kwasu hialuronowego zapewnia skuteczne odświeżenie i rewitalizację cery szarej, zmęczonej, pozbawionej blasku. Maseczka pełni funkcję peelingu enzymatycznego, który niezwykle delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, wygładza i uelastycznia skórę, poprawia jej ukrwienie.

Moja opinia:

Opakowanie to szklany, przeźroczysty słoiczek z białą zakrętką. W środku 50 ml produktu za około 24zł. Przy stosowaniu raz w tygodniu starcza na jakieś 4 miesiące.
Maska ma żelową konsystencję i jest żółtego koloru z żółtymi kuleczkami w środku. Posiada przepiękny, ananasowy zapach, który sprawia, że chciałoby się ją zjeść :)


Produkt nakłada się bez najmniejszego problemu. Po 15 minutach maska zastyga i trzeba ją zmyć wodą. Nakładając od razu czujemy ulgę i odświeżenie jednocześnie. Trzeba jednak trochę uważać, gdy mamy ledwo wyciśnięte niedoskonałości czy coś w tym stylu, bo wtedy nałożona maska trochę piecze. Na szczęście nie trwa to zbyt długo. Po aplikacja nasza twarz jest odświeżona i pełna blasku. Poza tym cera wygląda zdrowo i jest delikatnie nawilżona. Dodatkowo jest to produkt wydajny i tani.
Moim zdaniem maseczka przywraca cerze blasku, ale nie można oczekiwać od niej cudów. Do szarej, ziemistej skóry sprawdzi się idealnie. Ja jestem zadowolona z efektów, gdyż był to przyjemny produkt. Trzeba jednak przyznać, że na rynku są maseczki z o wiele lepszym działaniem.

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie tą maseczką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kiedyś kiedyś dużo o nich czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i była przyjemna, ale nie robiła też nic szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń