12 lipca 2022

327. Vianek - Seria Zielona - Normalizujący tonik do twarzy


Hej :)

Markę Vianek dopiero poznaję i powoli przekonuję się do ich produktów. Czy tonik również skradł moje serce?


Opis producenta:

Łagodny tonik o niskim pH (3.0) przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Ekstrakt ze skrzypu polnego, bogaty w krzemionkę, normalizuje wydzielanie sebum oraz przyśpiesza regenerację zmian skórnych, natomiast ekstrakt z aloesu nawilża i łagodzi. Kwas AHA jabłkowy ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza nadmierne rogowacenie. Dodatek olejku miętowego przyjemnie odświeża skórę i przywraca jej równowagę.

Moja opinia:

Opakowanie to biała buteleczka z czarną zakrętką. Szata graficzna jest prosta, w odcieniach zieleni. W środku 150 ml produktu za około 18 zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na jakiś miesiąc czasu.
Przepięknie pachnie olejkiem miętowym. Początkowo ten zapach może przeszkadzać, ale z czasem idzie się przyzwyczaić. Mi z biegiem czasu się spodobał.
Tonik normalizuje, odświeża oraz delikatnie nawilża. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych jak nakładanie serum, kremu czy maski. Nie podrażnia. Zauważyłam ze faktycznie ograniczył powstawanie niedoskonałości. Poza tym delikatnie chłodzi. Skóra po aplikacji jest gładka, miękka w dotyku i czuć, że jest odświeżona. Dodatkowo produkt nie przesusza.
Moim zdaniem jest to dobry produkt chociaż od toników trudno wymagać nie wiadomo jakich cudów. Mi przypadł do gustu, aczkolwiek dalej będę szukać jakieś alternatywy. 


Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. I really must try this, I've seen tonics in facial care videos. Now is the time to start!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dawno nie mialam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie mialam vianka, raczej nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten tonik, moja skóra się z nim lubiła i chętnie do niego kiedyś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Działanie widzę, że ma fajne, szczególnie, że wpływa na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej nie dla mojej skóry, rzadko mam coś tej marki

    OdpowiedzUsuń