09 kwietnia 2020

89. Bell - HYPOAllergenic - Skin Stick Concealer - Korektor w sztyfcie


Hej :)


Dzisiaj pod lupą korektor od Bell HYPOAllergenic. Używałam już korektora z Bell, ale z tych z Biedronki, a teraz postanowiłam przetestować ten hipoalergiczny.




Opis producenta:


Hypoalergiczny korektor maskujący w sztyfcie ukrywa drobne defekty skóry i idealnie stapia się z cerą. Funkcjonalny sztyft pozwala na równomierną i wygodną aplikację. Poprzez absorpcję sebum doskonale matuje skórę. Nie zawiera substancji zapachowych.


Moja opinia:


Opakowanie jak na produkt w sztyfcie standardowe koloru czarnego z białymi napisami. Aplikacja sztyftem jest przyjemna jednak korektor ciężko rozprowadzić gąbką przez co wydaje się taki suchy. Produkt kosztuje około 11 zł i starcza na ponad miesiąc czasu przy codziennym stosowaniu.

Jak pisze producent korektor nie posiada zapachu i w moim odczuciu jest dosyć gęsty i suchy przez co jest problem z rozprowadzeniem produktu. Mój odcień to 02 warm beige.



Poza problemem z rozprowadzeniem produktu śmiało mogę stwierdzić, że korektor należy raczej do tych mało kryjących. Jak dla mnie nie jest zły chociaż biorąc pod uwagę moje cienie pod oczami to zdecydowanie za słabo kryje. Nie jest ciężki i dosyć długo utrzymuje się pod okiem. Świetnie współpracuje z różnymi podkładami czy pudrami różnych marek. Ładnie wygląda na twarzy.


Poniżej z lewej strony nałożony korektor z drugiej brak:




A tutaj już po przypudrowaniu:





Moim zdaniem jest to świetny korektor dla osób, które przede wszystkim nie potrzebują dużego krycia, gdyż do dużych problemów pod okiem niestety się nie sprawdza. 


Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz