15 grudnia 2020

153. Catrice - Light Correcting, Serum Primer - Baza rozświetlająca


Hej :)

Na pewno znacie kultowy podkład Catrice, który należy do moich ulubieńców. Tym razem postanowiłam sprawdzić czy baza rozświetlająca spełni moje oczekiwania?


Opis producenta:

Płynna baza z aloesem zawiera pigmenty odbijające światło. Subtelnie rozświetla skórę. Do samodzielnego stosowania lub pod podkład.

Moja opinia:

OPAKOWANIE: Baza jest zamknięta w szklanym słoiczku z kroplomierzem. Słoiczek jest przeźroczysty, dzięki czemu widać ile produktu nam jeszcze zostało. W środku 14 ml produktu za około 19 zł.
KONSYSTENCJA I ZAPACH: Produkt jest średnio gęsty o białym kolorze z mnóstwem świecących drobinek. Mój odcień to 010 candelight. Nie posiada zapachu.


DZIAŁANIE: Ja używałam produktu głównie jako baza pod makijaż. Pod tym względem sprawdza się świetnie. Sprawia, że skóra jest cudownie rozświetlona i błyszcząca w pozytywnym znaczeniu. Kolor podczas rozprowadzania zanika, a drobinki pozostają. Poza tym świetnie się sprawdzi również jako kremowy rozświetlacz na kości jarzmowe oraz jako dodatek do podkładów, aby nadać blasku. Dobrze współgra z różnymi podkładami i szybko się rozprowadza. Nie wysusza i nie zapycha skóry za co duży plus. Delikatnie nawilża naszą cerę. Co do minusów to na pewno brak wydajności, ale za taką cenę i ilość produktu można to przeboleć. Na pewno nie polecam nakładać tej bazy na strefę T, gdyż przyśpiesza proces błyszczenia się skóry  w tych miejscach.

PODSUMOWUJĄC: Jest to chyba najlepszy produkt mulifunkcyjny jaki miałam okazję poznać i w każdej kombinacji sprawdza się wyśmienicie niezależnie od tego czy używamy jako bazy, rozświetlacza czy w wymieszaniu z podkładem. Myślę, że super się sprawdzi przede wszystkim latem, gdy chcemy, by nasza skóra przepięknie odbijała światło.


Pozdrawiam


17 komentarzy:

  1. Nie widzialam wcześniej tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przetestować!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do rozświetlania twarzy zamiast matowienia. Podkładu Catrice nie miałam, bo zniechęciła mnie początkowa trudna dostępność w sklepie. I tak jakoś odeszła mi chęć testowania. Baza ta jednak mocno mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdziłbym na skórze buźki czy dekoltu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się zacny:) może i bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi na nią ogromnej ochoty! Ciekawie brzmi w szczególności w wersji zmieszanej z podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam baz, ale miałąm kiedyś podkład z tej serii Catrice i bardzo go lubiłam :) Fajnie matowił cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą bazą. Lubię produkty Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę, koniecznie muszę wypróbować! podobna w działaniu moim zdaniem jest również rozświetlająca od Bielendy, również ją polecam, choć nie na dłuższą metę, ponieważ w końcu zaczyna zapychać ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nigdy nie używałam żadnej bazy pod makijaż, ale właśnie słyszałam m.in dobre opinie tej z Catrise. Myślisz, że jest dobra na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, bo używałam jej niemal codzienne w różnych wariantach :)

      Usuń
  11. Nie znałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie na lato moze byc super

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie po bazy sięgam rzadko, ale może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie sięgałam po tego typu produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post. : D <3
    follow for follow? tell me the answer in my new post!
    jfashionlover.online <3

    OdpowiedzUsuń