21 czerwca 2022

321. Manhattan - Eyemazing Effect - Zestaw cieni do powiek


Hej :)

Manhattan to marka trochę mi znana przede wszystkim z pudrów. Używałam też podkładu, ale mi się nie sprawdził. Jak wypadły cienie?


Opis producenta:

Długotrwały cień do powiek z innowacyjną miękką w dotyku fakturą. Nakładaj na sucho, aby uzyskać subtelny, wilgotny i intensywny wygląd. Bez osiadania w załamaniu. Testowany dermatologicznie i okulistycznie.

Moja opinia:

Jak na małą paletkę przystało opakowanie to plastikowy kwadrat od góry przeźroczysty, a z dołu czarny. Jest dosyć solidne i wydaje mi się, że wytrzymałe. W środku 4 satynowe cienie za około 27 zł.
Cienie są delikatnie miękkie pod palcami. Mają satynowo błyszczące wykończenie. Nie posiadają zapachu. Mój numer to Fancy Nudes 60M. Znajdują się tu biało-jasno różowy cień, jasny fiolet, brązowe złoto oraz ciemny fiolet.


Co prawda mamy tu tylko cienie błyszczące, ale postanowiłam zrobić cały makijaż tą paletką i powiem Wam, że to wcale nie wygląda tak źle jakby się mogło wydawać. Te cienie mają taką przypadłość (przynajmniej ten brązowo złoty), że nałożony w załamaniu wygląda jak matowy. Jest to trochę dziwne no, ale tak jest. Pigmentacja tych cieni jest dobra. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne cieni, które pięknie wygląda na powiece. Co prawda te dwa fiolety nałożone obok siebie wyglądają jak jeden, ale poza tym efekt mi się podoba. Cienie dobrze się blendują i nie sprawiają problemów w pracy. Można je budować. Poza tym się nie osypują i są dosyć trwałe. Po 8 godzinach noszenia jeszcze bym gdzieś wyszła w tym makijażu więc zbyt szybko nie znikają. Świetnie sprawdzi się do makijaży wieczorowych i dziennych, na przykład nakładając jeden cień na powiekę, a na załamanie bronzer i już możemy wyjść z domu. Paleta świetnie się sprawdzi w podróży ze względu na wielkość jak i solidność wykonania. Cena może nie jest zbyt atrakcyjna, gdyż za 30 zł możemy kupić paletki z większą ilością kolorów. Mi osobiście trochę przeszkadza brak chociaż jednego matu w palecie dlatego uważam, że nie jest to paleta samowystarczalna. W końcu ile można chodzić z całymi błyszczącymi powiekami.

Przykładowy makijaż oka:




Moim zdaniem jest to dobra paleta cieni, która sprawdzi się jako dodatek do jakieś palety matowej. Sama nie jest zbyt wystarczalna. Nie zmienia to jednak faktu, że cienie przepięknie się prezentują na powiece.


Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Piękne odcienie ma ta paleta 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie szukam czegoś takiego błyszczącego! Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jednak palety, w których maty też są, bo są bardziej uniwersalne 😀

      Usuń
  3. Fajne kolory, błyski zawsze mnie przyciągają ;)
    Mi na wyjeździe zamiast cieni wystarczy bronzer i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń