17 maja 2020

96. Motylki na paznokciach


Hej :)

Dzisiaj znowu przychodzę z wiosenną stylizacją. Tym razem postawiłam na jeden kolor i kolorowe motylki :)




Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- cążki do paznokci
- bloczek polerski

- cleaner- primer
- baza

- Semilac - Smart Pink - żel
- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - French Lilac - 059

- pyłki smoke nails - nr 7 i 12
- pędzelek do żelu- sonda
- pędzelek do zdobień

- pacynka- top błyszczący
- top matowy
- oliwka do skórek


Przygotowując płytkę paznokci, wycięłam skórki, wypiłowałam paznokcie i zmatowiłam bloczkiem polerskim. Nałożyłam primer na to bazę, którą utwardziłam w lampie. Następnie zbudowałam paznokcie za pomocą żelu. Pokryłam paznokcie dwoma warstwami liliowego koloru, za każdym razem utwardzając w lampie. Paznokcie na których zrobię motylki pokryłam matowym topem. Następnie przy pomocy sondy, pędzelka do zdobień i białej hybrydy namalowałam motylki i utwardziłam. Na motylki nałożyłam pyłek. Wszystkie paznokcie pokryłam topem błyszczącym i utwardziłam w lampie. Na to oliwka do skórek i gotowe :)




Tym sposobem wyszło delikatne, ale wiosenne zdobienie. Mam nadzieję, że się podoba.



Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz