27 maja 2020

99. Eveline - Aksamitne dłonie - Wygładzająco-nawilżający eliksir do rąk i paznokci


Hej :)

Dzisiaj kolejny krem do rąk tym razem z firmy Eveline. Jeśli chcecie wiedzieć czy  był lepszy od tego z Ziaji czy nie to zapraszam na recenzję :)




Opis producenta:


Kremowy eliksir wygładzający do rąk i paznokci szybko przywraca kondycję suchym i szorstkim dłoniom. Dzięki unikalnej formule bogatej w ekstrakty roślinne, krem otula dłonie jak delikatna kołderka, która na długo chroni skórę rąk przed czynnikami zewnętrznymi (słońcem, wiatrem, niską temperaturą, chlorowaną wodą), pozostawiając ją miękką, gładką i dobrze nawilżoną.


Moja opinia:


Jak na krem do rąk przystało opakowanie to tubka z fioletowym otwarciem. Szata graficzna jasnoróżowa, która wygląda elegancko i prosto. W środku znajdziemy 100 ml produktu za około 6zł.

Krem jest średniej konsystencji. Nie za rzadki i nie zbyt gęsty. Zapach jest przyjemny i nie jest zbyt mocny. Produkt szybko się wchłania.
Kremu do rąk używam 2 razy w ciągu dnia, czasami częściej jeśli moje dłonie tego potrzebują. Przy takim stosowaniu produkt starcza na ponad miesiąc. Więc jest wydajny, gdyż nie potrzeba zbyt dużej ilości, aby posmarować całe dłonie. Skóra po aplikacji jest miękka, gładka i wygładzona. Do tego bardzo dobrze nawilżona. Niestety produkt pozostawia trochę lepką warstwę na skórze. Mi osobiście bardzo mocno to nie przeszkadza chociaż wolałabym, aby tej lepkiej warstwy jednak nie było. Aplikacja produktu jest prosta i przyjemna. Dłonie jeszcze dosyć długo pachną co mi się bardzo podoba. Jeśli chodzi o paznokcie to nie zauważyłam żadnego efektu.
Moim  zdaniem jest to świetny krem do rąk w dobrej cenie i świetnej jakości. Ja na pewno jeszcze nie raz go zakupię.

Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś ten krem i pamiętam, że u mnie dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń