06 września 2022

343. Catrice - Prime and Fine - Pore Refining Anti-Shine Base - Baza wygładzająca i matująca


Hej :)

Jeśli chodzi o markę Catrice to dopiero niedawno zaczęłam używać ich produktów. Jak wiadomo ich korektor jest rewelacyjny, a teraz postanowiłam wypróbować bazę pod makijaż.



Opis producenta:

Lekka baza, która minimalizuje świecenie się skóry i zmniejsza optycznie wielkość porów. Długotrwała.

Moja opinia:

Opakowanie to biała tubka z czarną zakrętką. W środku 30 ml produktu za około 19 zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na ponad miesiąc czasu.
Baza ma konsystencję kremu i jest białego koloru. Jest lekka i nie ma problemu z jej rozprowadzeniem. Pachnie, ale nie jest to zapach zbyt przyjemny i na szczęście nie jest zbyt wyczuwalny.
Po stosowaniu baza nawilża naszą skórę, jest lekka i wygładza cerę. Nie trzeba stosować pod nią kremu. Jeśli chodzi o matowienie to nie posiada tego efektu. Przedłuża trwałość makijażu i jest wydajna, gdyż niewielka ilość wystarczy by pokryć całą twarz. Jeśli chodzi o redukcję porów to również nie zauważyłam tego efektu.
Moim zdaniem jest to średni produkt, gdyż jak sama nazwa wskazuje jest to produkt matujący, a taki nie jest. Ja jednak oczekuję przede wszystkim przedłużenia makijażu i tu sprawdza się świetnie. Wszystko zależy od tego kto czego poszukuje jeśli chcemy trwałości to się sprawdzi jednak na inne rzeczy nie ma co liczyć.

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Cześć. :) Nie słyszałam o tym produkcie, ale jeśli uważasz, że jest średni to na pewno się na niego nie skuszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że przedłuża trwałość makijażu. To dla mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry kosmetyk za niską cenę - to lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy nic z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń