16 września 2023

450. Eveline - All in One - 03 Burn - Paleta cieni do powiek


Hej :)

Dziś czas na recenzję już chyba wszystkim znanej palety cieni od Eveline :)


Moja opinia:

OPAKOWANIE: Paletka jest plastikowa, czarna z przeźroczystym wieczkiem. Wydaje się solidne. Świetnie się sprawdzi w podróży, ale musimy zabrać ze sobą dodatkowo lusterko, gdyż produkt go nie posiada. W środku 12 g produktu za około 50 zł i aplikator.


KONSYSTENCJA I ZAPACH: Konsystencja jest masełkowa. W środku mamy 12 cieni z czego 4 są perłowo-brokatowe, natomiast reszta to maty. Kosmetyk nie pachnie.


DZIAŁANIE: Cienie świetnie się blendują i łączą ze sobą. Mają mocny pigment, który da się budować. Dobrze utrzymują się na powiece przez długie godziny. Jest to produkt w pełni samowystarczalny. Co prawda nie mamy tu czarnego koloru, ale za to mamy jasny cielisty beż pod łuk brwiowy jak i mocny, ciemny brąz świetny do przyciemnienia zewnętrznego kącika. Poza tym cienie błyszczące i maty w różnych kolorach dzięki czemu śmiało możemy stworzyć makijaże dzienne jak i wieczorowe, z błyskiem lub matowe. Jedyny minus to osypywanie się cieni więc najpierw należy wykonać makijaż oka, a później twarzy. Mi osobiście to nie przeszkadza, gdyż zazwyczaj zaczynam od makijażu oka.

Przykładowy makijaż oka:



PODSUMOWUJĄC: Ten kosmetyk do makijażu śmiało można określić jako "jesienny" ze względu na kolorystykę. Myślę, że świetnie się sprawdzi dla osób początkujących lub tych co szukają palet w kolorach brązu. Ja jestem nią zachwycona.


Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. piękne kolory, świetnie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory cieni :) Pięknie prezentuje się Twój makijaż :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki. Mam paletkę Eveline, chociaż inną. Jestem z niej bardzo zadowolona. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma świetne kolorki, makijaż wyszedł ci pięknie <3

    OdpowiedzUsuń