17 stycznia 2023

381. Eveline - Charming Mocha - Paleta cieni do powiek


Hej :)

Miałam już okazję używać paletek od Eveline jednak postanowiłam kupić kolejną. Czy skradła moje serce i należy zwrócić na nią uwagę?


Opis producenta:

Paleta 12 cieni do powiek CHARMING MOCHA. Idealny zestaw dwunastu mocno napigmentowanych cieni, dzięki którym wykonasz każdy rodzaj makijażu: zarówno piękne smoky eyes jak i makijaż dzienny. Kolory zostały harmonijnie dobrane, a ich formuła idealnie się blenduje pozwalając na stworzenie wybranej stylizacji. W zestawie znajduje się dwustronny, profesjonalny pędzelek, którego kształt pozwala na precyzyjną aplikację i roztarcie cieni zarówno na górnej i dolnej powiece.

Moja opinia:

OPAKOWANIE: Jest to metalowe pudełko, które prezentuje się ciekawie i solidnie. W środku mamy duże lusterko, dwustronny pędzelek i 12 cieni. 12 g produktu za około 50zł.


KONSYSTENCJA I ZAPACH: Paleta nie posiada zapachu. Cienie pod palcami są miękkie i przyjemne w dotyku. 12 cieni prasowanych z czego 7 jest matowych, a 5 perłowych. Są mocno napigmentowane.


DZIAŁANIE: Praca z tymi cieniami to zdecydowanie czysta przyjemność. Bez problemu nakładają się na powiekę, dobrze się blendują. Świetnie się łączą ze sobą bez względu na to jakich cieni użyjemy. Paleta jest kompletna, gdyż mamy tu jasny beż jak i ciemniejszy kolor do wzmocnienia zewnętrznego kącika oka. Poza tym znajdziemy też neutralne kolory idealne do podkreślenia załamania powieki. Krótko mówiąc paleta jest bezpieczna, w odcieniach brązu. Chociaż można nią stworzyć nie tylko makijaż dzienny, a wieczorowy również. Cienie delikatnie się osypują, ale mi to zbytnio nie przeszkadza, gdyż przeważnie zaczynam makijaż od oczu. Dosyć długo utrzymują się na powiekach. 

Przykładowy makijaż oka:



PODSUMOWUJĄC: Jest to przede wszystkim paleta bezpieczna z tego względu, że brązy pasują do wszystkich kolorów oczu. Zdecydowanie sprawdzi się dla fanek brązowych cieni jak i dla osób, które chciałyby zacząć przygodę z makijażem. Ja jestem tą paletą zachwycona.


Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Miałam tę paletę, fajna była do czasu aż upadła i cienie się pokruszyły

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcienie są bardzo w moim typie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej większość osób będzie zadowolona z kolorów 😀

      Usuń
  3. Ładne odcienie. Można nimi wyczarować piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń