10 czerwca 2020

103. Eveline - Liquid Contron HD, Mattyfing Drops Foundation Baby Face Effect Long Lasting Formula 24H - Długotrwały podkład do twarzy


Hej :)

Kosmetyki z Eveline używam odkąd pamiętam i zazwyczaj mi się sprawdzały. Jednak nigdy nie miałam podkładu tej marki i postanowiłam to zmienić i sprawdzić czy podkłady też są dobre.


Opis producenta:

Innowacyjny podkład o nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt "drugiej skóry". Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt skóry, zapewniając rezultat udoskonalonej cery - "baby face effect". Aplikowana pipetką, satynowa formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia.

Moja opinia:

Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z pipetką. Wygląda elegancko. W środku 32 ml produktu za około 35zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na niecałe 2 miesiące.
Produkt ma lekką konsystencję i jest płynny. Podkład posiada delikatny zapach, który jest ledwo wyczuwalny. Mój kolor to numer 30 sand beige. Ma lekkie krycie idące w stronę średniego.


Podkład łatwo się rozprowadza i da się budować krycie. Świetnie współpracuje z innymi kosmetykami i bardzo długo utrzymuje się na skórze. Cera wygląda naturalnie i świeżo. Dodatkowo nie zapycha skóry i się nie ciastkuje. Nie ciemnieje i nie daje efektu maski. Jest lekki i nie obciąża cery. Co prawda nie jest to podkład na wielkie wyjścia, jeśli potrzebujemy dużego krycia również się nie sprawdzi, ale do dziennego makijażu sprawdza się wyśmienicie. Na twarzy wygląda satynowo, ale po czasie przechodzi w delikatny mat. Rzeczywiście daje efekt drugiej skóry.

Poniżej zdjęcie twarzy z samą pielęgnacją:


Zdjęcie już z podkładem, a następne już po przypudrowaniu:



Moim zdaniem jest to świetny podkład do codziennego użytku, który wygląda bardzo naturalnie i  świeżo. Ja na pewno jeszcze po niego sięgnę :)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz