17 lipca 2020

113. Liście na paznokciach


Hej :)

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo kolorowa z delikatnym akcentem w postaci liści :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- baza - Semilac - Fiber Base

- Semilac - Mint - 022

- Semilac - Intense Blue - 044
- Semilac - Racing Car - 156
- Semilac - Siren - 124
- Semilac - SemiArt - Black - 001

- Semilac - SemiArt - White - 002- sonda
- pędzelek do zdobień - 02

- top błyszczący
- top matowy
- oliwka do skórek


Standardowo przygotowałam wszystkie paznokcie za pomocą frezarki, pilnika, bloczku, cleaner'a i primer'a. Następnie nałożyłam bazę fiber i utwardziłam w lampie. Na to pomalowałam 6 paznokci na niebiesko, a resztę na żółto. Nałożyłam dwie warstwy każdą utwardzając w lampie. Następnie na jednym żółtym i jednym niebieskim paznokciu nałożyłam mieszankę kolorów siren i mint. Na to sondą zrobiłam krople z topu matowego i utwardziłam w lampie. Następnie czarnym semi artem namalowałam liście palmy przynajmniej bardzo je przypominają :P Utwardziłam. Następnie białym semi artem poprawiłam łodygę i liście. Wszystkie paznokcie pokryłam topem błyszczącym i utwardziłam w lampie. Jeszcze oliwka do skórek i gotowe :)


Mam nadzieję, że się podoba :)

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz