21 sierpnia 2020

121. Wakacyjne ombre i palmy na paznokciach


Hej :)

Co prawda lato w tym roku daje wiele do życzenia jednak na paznokciach zawsze można zrobić wakacje. Tym sposobem postawiłam na neonowe kolory, ombre i palmy :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- baza - Semilac - Fiber Base

- Semilac - Orange Lollipop - 132

- Semilac - Racing Car - 156
- Semilac - Pink Wink - 170
- Semilac - SemiArt - Black - 001

- sonda
- pędzelek do zdobień - 02

- pędzelek do ombre- top błyszczący
- top matowy
- oliwka do skórek


Przygotowałam paznokcie przy pomocy frezarki, pilnika, bloczku i cleanera. Nałożyłam primer, a następnie bazę, którą utwardziłam w lampie. Wszystkie paznokcie poza wskazującym pokryłam soczyście różowym kolorem nr 170 - nałożyłam 2 warstwy, każdą utwardzając w lampie. Na palce wskazujące nałożyłam trzy kolory: żółty, pomarańcz i róż i przy pomocy pędzelka do ombre rozpracowałam. Gdy efekt mi się już podobał utwardziłam w lampie. Ombre poprawiłam dodając jeszcze jedną warstwę, którą również utwardziłam. Ombre pokryłam matowym topem i zamroziłam w lampie. Pędzelkiem do zdobień i czarnym semi artem namalowałam palmy i ptaki. Utwardziłam. Wszystkie paznokcie pokryłam topem błyszczącym i utwardziłam w lampie. Oliwka na skórki nałożona i gotowe :)


Mam nadzieję, że wyszło soczyście i wakacyjnie.


Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie :) śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to bardzo długi czas nie mogłam wejść do Ciebie na bloga. Jak się wchodzi na Twój blog przez bloggera to wyskakuje powiadomienie, ze profil jest nie dostępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę i prawdę mówiąc nie wiem czemu tak się dzieje :(

      Usuń
  3. kiedyś też na jednym blogu w poście przeczytałam dopiskę skierowaną do Ciebie, że też nie może wejść. Sprawdz może w ustawieniach dostępu

    OdpowiedzUsuń