06 października 2020

134. Turkusowy akcent


Hej :)

Dzisiaj mam do przetestowania podkład, paletkę z cieniami i rozświetlaczami, puder pod oczy, konturówkę do ust oraz tusz do rzęs. Jeśli chodzi o te kosmetyki to jest to moje pierwsze wrażenie i tusz do rzęs będę testować jeszcze raz, gdyż obecnie mam zrobione rzęsy i tylko dolne tuszowałam :)

Twarz z nałożoną pielęgnacją:


Gotowy makijaż:






 Lista użytych kosmetyków:

  • baza pod makijaż: Bell - Mystical Forest - Mat Charm Make-up Base - Baza wygładzająco-matująca pod makijaż
  • podkład: My Secret - Long Wearing Full Coverage - podkład kryjący; kolor: 03 nude
  • puder pod oczy: Bell - Bright Eye Powder - Rozświetlający puder pod oczy; kolor: 01 light
  • puder: Makeup Revolution - Luxury Banana Powder - Puder sypki 
  • korektor: Bell - Magical Fairy Tale - Magic Wand Eye Concealer - Kryjący korektor pod oczy; kolor: 002 vanilla
  • bronzer: Bell - Sun Sea & Ice Cream, Mix & Fix, Bronze Powder - Wielokolorowy bronzer do twarzy i ciała, kolor: 001 chocolate cream
  • róż: Bell - Ms. Perfect - Duo Blush - Podwójny róż do policzków; kolor: 02
  • rozświetlacz: Makeup Revolution x Kisu - Paleta cieni do powiek i rozświetlaczy; kolor: khaleesi 
  • stylizacja brwi: Catrice - Eyebrow Set Duo - Paletka do brwi
  • baza pod cienie: Bell - HYPOAllergenic - Soft Eyeshadow Base - Baza pod cienie
  • cienie do oczu: Makeup Revolution x Kisu - Paleta cieni do powiek i rozświetlaczy; kolory: maldives, 1991, ivy, vampire, cat lady, october
  • eyeliner: Wibo - Flock Liner - Eyeliner z aplikatorem
  • kredka na linię wodną: Bell - Magical Fairy Tale - Eye Bright Pencil - Rozświetlająca kredka do oczu
  • tusz do rzęs: Eveline - Volumix Fiberlast Mascara Ultra Length & Curl Up - Tusz do rzęs wydłużająco-podkręcający
  • konturówka: Wibo - Nude Lips; kolor: 4
  • pomadka: Bell - Mat Liquid Lips - Matowa pomadka w płynie; kolor: 01 dream
  • mgiełka: Bielenda - Make-up Academie - Magic Water Pink Baby Doll Skin (Mgiełka 3 w 1)

Makijaż po 7 godzinach:





Podkład trochę powchodził w zmarszczki na czole. Natomiast konturowanie pozostało bez zmian. Bardzo podoba mi się intensywność ceni do oczu jak i rozświetlacza. Co do konturówki to wytrzymała bez zarzutu tylko pomadka dosyć szybko się zjadła. Eyeliner mi się podoba jednak aplikator jest totalnie do kitu. Puder pod oczy muszę jeszcze sprawdzić z innym sprawdzonym korektorem. Tusz do rzęs jak pisałam wyżej jeszcze przetestuję, ale podoba mi się szczoteczka, bo fajnie rodziela dolne rzęsy. Podsumowując jestem zadowolona z efektu jak i trwałości.

Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Wyglada świetnie nawet po tylu godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! Od razu jak genialnie tęczówka kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Świetnie podkreślił kolor Twoich oczu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny makijaż! Ja niestety nie mam talentu do takiego eleganckiego make up :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Aniu:), ten turkusowy odcień bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż i twoja uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki odcień ci pasuje. Bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie prezentuje się ten makijaż :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten makijaż bardzo. Lubię takie akcenty, dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń