07 sierpnia 2021

220. Paleta od Makeup Obsession i miniaturki The Balm

 

Hej :)


Czas na makijaż. Tym razem morskie, niebiesko-miętowe oko wykonane paletą Crystal Waves od Makeup Obssesion oraz pierwsze wrażenie dotyczące kosmetyków The Balm. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda makijaż i jak długo się utrzymał oraz co sądzę o tych kosmetykach to zapraszam dalej :)


Twarz z nałożoną pielęgnacją:



Gotowy makijaż:






Lista użytych kosmetyków:


  • baza: The Balm - Time Balm - Face Primer - Witaminowa baza pod makijaż
  • podkład: Bell - Peach - Skin BB Cream - Krem BB; kolor: natural beige
  • korektor: Eveline - Magical Perfection Concealer - Korektor pod oczy: kolor: 01 light
  • puder pod oczy: Paese - Puff Cloud - Under Eye Powder - Puder pod oczy
  • puder: Wibo - Photo Ready - Loose Powder Prepare & Finish - Sypki puder do twarzy 2 w 1
  • bronzer: The Balm - Bahama Mama - Puder brązujący do twarzy
  • róż: The Balm - Hot Mama! - Cień i róż do policzków
  • rozświetlacz: The Balm - Mary-Lou Manizer Highlighter & Shadow - Wielofunkcyjny rozświetlacz i cień do powiek
  • stylizacja brwi: Hean - Cień do stylizacji brwi i cień do powiek 2 w 1; kolor: 404 brunette ; Wibo - Eyebrow Fixer - Bezbarwny żel utrwalający kształt brwi
  • baza pod cienie: Hean - Stay On - Professional Eyeshadow Base - Profesjonalna baza pod cienie
  • cienie do oczu: Makeup Obsession - Crystal Waves; Essence - G'day Sydney
  • kredka na linię wodną: Golden Rose - Miracle Pencil - Wielofunkcyjna kredka do oczu i ust
  • tusz do rzęs: The Balm - Mad Lash Duo - Black Mascara - Tusz do rzęs 
  • konturówka: Maybelline New York - Color Sensational Shaping Lip Liner - Konturówka do ust; kolor: 10 nude whisper
  • pomadka: Bell - Mystical Forest - Sweet Spell Lipstick - Nawilżająca pomadka do ust; kolor: 01 breath of nature
  • mgiełka: Essence - Instant Matt, Make-up Setting Spray - Spray do utrwalania makijażu 


Makijaż po 8 godzinach:






Jeśli chodzi o paletę cieni to mamy tu naprawdę duży wybór kolorowych cieni. Zdecydowanie paleta nie należy do neutralnych co zresztą widać. Tym razem cienie nałożyłam na pomadkę i o ile pod taką bazą robią wrażenie to nałożone na zwykłą bazę pod cienie lub bez nie należą do zbyt intensywnych. Dodatkowo pigmentacja jest średnia więc trzeba się trochę namęczyć, aby kolor był widoczny. Tak więc póki co jestem średnio przekonana do tej palety. Natomiast jeśli chodzi o kosmetyki The Balm to jestem oczarowana :) Bazę nałożyłam na połowę twarzy i nie wiem czy to widać, ale ładnie wygładza strukturę cery, a nakładając ją czułam jakbym nakładała jakiś kosmetyk pielęgnacyjny. Zdecydowanie będę testować dalej. Konturowanie twarzy tak bardzo mi się podoba, że podczas noszenia makijażu co chwilę zerkałam w lustro :) Wszystko pięknie się zgrywa i ładnie wygląda no i utrzymuje się bez zarzutu :) Maskarę będę jeszcze testować, bo mam jeszcze resztki przedłużonych rzęs więc nie byłabym zbyt obiektywna, aczkolwiek podczas noszenia tusz odbił mi się pod okiem z jednej strony. Całościowo makijaż ładnie się utrzymał i zdecydowanie jestem pod wrażeniem :)


Jak Wam się podoba makijaż?


Pozdrawiam :)



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż choć niebieski to nie jest mój kolor jeśli chodzi o kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą paletkę ale jeszcze jej nie używałam heh
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować chociaż póki co mam mieszane odczucia 😀

      Usuń
  3. ojejciu te niebieskie makijaże sztosik;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej palety, ale ten niebeski ciekawy kolor;)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i trwały makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fajny makijaż, podoba mi się. Szkoda, że cienie takie słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, ale jak ktoś lubi pracować na pomadce to powinne się sprawdzić 😀

      Usuń
  7. The eyeshadow made you look so glamorous.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ostro wzięłaś się do testów zestawu miniatur TheBalm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłam się doczekać 😀 Chociaż póki co to dopiero pierwsze wrażenie w sumie 😀

      Usuń