28 grudnia 2021

270. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas na nowości kosmetyczne, które zakupiłam na e-glamour.pl oraz stacjonarnie w Hebe i Kauflandzie :)



Zamówienie z e-glamour.pl:

 

- Max Factor - Kohl Pencil - Kredka do oczu - kolor: 90 Natural Glaze - (10,87zł)

- Bourjois Paris - Contour Edition - Konturówka do ust - kolor: 1 Nude Wave (11,55 zł)

- Makeup Revolution Pro - Pore - Baza pod makijaż - 25 ml (29,80zł)

- Nivea - Gentle Eye Make-up Remover - Płyn do demakijażu oczu - 125 ml (17,78 zł) - dobrze usuwa makijaż, ale zbyt duża ilość podrażnia mi oczy tak więc trzeba uważać :)

- Blistex - Classic - Balsam do ust (8,75 zł)

- Dermacol - Aroma Ritual Belgian Chocolate - Peeling do ciała - 150 ml (14,24 zł)

- Kallos - KJMN - Flat Iron Spray - Stylizacja włosów na gorąco - 200ml (9,79 zł) - póki co się sprawdza :)

- Kallos - Lab35 Protecting -  Serum do włosów - 50 ml (13,40 zł)

- SebaMed - Sensitive Skin Anti-Stretch Mark - Krem Cellulit i Rozstępy -- 200ml (50,70 zł)



W drogerii Hebe kupiłam:


- Cashmere - Anti-Pollution Protect - Baza wygładzająco-odżywcza pod makijaż - 30 ml (35,99zł)

- Cashmere - Illuminated Make-up - Rozświetlający fluid do twarzy - kolor: natural - 30 ml (39,99 zł)

BasicLab Dermocosmetics - Esteticus - Serum peptydowe pod oczy z argireliną 10% i kofeiną "Nawilżenie i ujędrnienie" - oczywiście testuję inne sera pod oczy, ale raz na jakiś czas wracam do mojego ulubieńca :) - 15 ml (69,99zł)


W Kauflandzie natomiast kupiłam eyeliner Wonder Wing w pisaku za 28,99 zł od Manhattan. Ostatnio zastanawiam się czy Manhattan i Rimell to nie jedna i ta sama marka o innych nazwach zależnie od kraju, bo kosmetyki mają dokładnie takie same różnią się jedynie nazwą marki. Coś wiecie na ten temat?



Pod choinką natomiast znalazłam paletę do makijażu od Sephora - "Holiday Vibes". Mamy tu 60 cieni do powiek, po 2 rozświetlacze, bronzery i róże; 3 cienie do brwi, 3 eyeliner'y oraz 16 błyszczyków do ust. Oczywiście po gruntownym przetestowaniu recenzja na pewno pojawi się na blogu :)




W sumie kupiłam 13 kosmetyków w tym 6 do makijażu, 3 do pielęgnacji twarzy, 2 do ciała i 2 do włosów. Wydałam 341,84zł.


Co  Wy ostatnio kupiliście godnego uwagi?  Dajcie koniecznie znać :) Ja tymczasem życzę Wam udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)


Pozdrawiam :)



13 komentarzy:

  1. Dużo tego. Mocny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta paleta! Ja właśnie zamówiłam sobie podobną paletę i na nią czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie już za mną i póki co jestem zadowolona 😀

      Usuń
  3. Świetnie prezentuje się ta paleta cieni :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci dobrze służą, pomadki Blistex dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie moje pierwsze podejście do tej marki 😀

      Usuń
  5. Muszę kupić kolejne opakowanie serum pod oczy z BasicLab, bo moja skóra pod oczami totalnie się od niego uzależniła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również 😛 Teraz sprawdzałam serum z Bielendy, ale to nie to samo 😛

      Usuń
  6. Nie miałam okazji poznać żadnego z tych kosmetyków. Miłego testowania. Fajna ta paleta do makijażu. Szczęśliwego Nowego Roku 2022:)

    OdpowiedzUsuń