26 marca 2022

296. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Koniec miesiąca to idealny moment na pokazanie Wam nowości, które pojawiły się w mojej kosmetycze :) Zakupy tym razem zrobiłam online na douglas.pl :)



Zamówienie z douglas.pl:


- Essence - Fix & Last 15h Fixing Spray - Spray utrwalający makijaż - 50 ml (15,99 zł)

- Douglas Collection - Make-up Wood Eye Pencil - Cielista kredka do oczu (15,20 zł)

- Eveline - Brow&Go! Mocny żel utrwalający i pielęgnujący brwi transparentny - (11,99 zł)

- Soraya - Lavender Essence - Bogaty krem wygładzający pod oczy i na powieki - 15 ml (14 zł)

- Inglot - Multi-Action Toner Dry Skin - Tonik do twarzy - 25 ml (8,99 zł)

- Equilibra - Aloesowy balsam do ust - 5,5 ml (11,99 zł)

- Eveline - Insta Skin Care peeling-pasta do twarzy, oczyszczający, przeciw zaskórnikom - 75 ml (7,99 zł)

- Vollare Cosmetics - Krem do rąk nawilżający - 100 ml (3,99 zł) - zaczęłam używać i póki co ładnie nawilża skórę :)

- Silcare - Nappa Hydro Comfort - Krem do stóp odświeżająca szałwia - 100 ml (8,99 zł)

- Lirene - Żel + oliwka - Mango - (9,99 zł)



Dodatkowo otrzymałam 3 próbki - 2 to podkłady z Estee Lauder (Double Wear) i Dior'a (Forever Skin Glow) oraz krem do twarzy z Kylie Skin :)


W sumie kupiłam 13 kosmetyków (w tym 3 próbki): 3 kosmetyki do makijażu, 4 do pielęgnacji twarzy i 3 do ciała :) Wydałam 109,12 zł.


Znacie któryś z kosmetyków? Dajcie znać co Wam ostatnio udało się kupić ciekawego :)


Pozdrawiam :)



11 komentarzy:

  1. Ten podkład Estee louder bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa czy u mnie się sprawdzi 😀

      Usuń
  2. zakupy udane i fajne probeczki do tego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy. Ciekawa jestem tego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam używać i nawilżenie raczej średnie 😀

      Usuń
  4. Nie kojarzę tych produktów, ale zaciekawił mnie ten żel z Lirene :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znan firmy, ale ich nie stosuje. Mnie bardziej zaciekawiła próbki Diora i Estee;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie same nowości :) nie znam żadnego z tych kosmetyków :) ja ostatnio testuję kilka nowości marki nature queen ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie zamawiałam na Douglasie i nie wiedziałam nawet, że takie marki są tam dostępne. Znam tylko Double Wear i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń