14 maja 2022

310. Wiosenny makijaż

 

Hej :)


Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda co prawda niezbyt wiosenna, a zdecydowanie letnia bym powiedziała :P Tak czy inaczej czas na wiosenny makijaż i sporo nowych dla mnie kosmetyków o których mam już jakąś opinię. Zapraszam :)


Twarz z nałożoną pielęgnacją:



Gotowy makijaż:






Lista użytych kosmetyków:


  • baza pod makijaż: Cashmere - Anti-pollution Procect - Baza wygładzająco-odżywcza SPF 10
  • podkład: Cashmere - Illuminated Make-up - Fluid rozświetlający; kolor: natural 
  • korektor: Catrice - True Skin - High Cover Concealer - Korektor do twarzy; kolor: 020 warm beige
  • puder pod oczy: Ecocera - Ryżowy puder pod oczy
  • puder: Lovely - Cooking Time Loose Powder - Puder transparentny
  • bronzer: Catrice - Sun Glow, Matt Bronzing Powder - Matujący puder brązujący; kolor: 35 universal bronze
  • róż: Lovely - Natural Beauty Blusher - Mineralny róż do policzków; kolor: 05
  • rozświetlacz: Bell - Sun Sea & Ice Cream, Face & Body Highlighter - Sypki rozświetlacz; kolor: 001 crushed ice
  • stylizacja brwi: Eveline - Micro Precision Brow Pencil - Uultraprecyzyjna kredka do brwi; kolor: dark brown; Eveline - Brow & Go! - Mocny żel utrwalający i pielęgnujący brwi transparentny
  • baza pod cienie: Hean - Easy Blending Professional Eyeshadow Primer - Baza do blendowania pod cienie neutralizująca i utrwalająca
  • cienie do powiek: Hean, Natalie Beautyyy - Paleta 12 cieni do oczu
  • kredka na linię wodną: Max Factor - Kohl Pencil - Kredka do oczu; kolor: 90 natural glaze
  • tusz do rzęs: Eveline - Extension Volume 4D False Definition Long & Curl Mascara - Wydłużajaco-podkręcający tusz do rzęs
  • konturówka do ust: Bourjois - Contour Edition, Contour Levres - Konturówka do ust; kolor: 01 nude wave
  • pomadka: Makeup Revolution - Lip Gloss
  • błyszczyk: Miya - myLIPgloss - Naturalny nawilżający błyszczyk do ust z olejkami, woskami i witaminami; kolor: Pure Rose

Makijaż po 9 godzinach:





Makijaż całościowo źle nie wygląda, ale mam kilka wątpliwości :P Skupiając się na tych kosmetykach, które tu pojawiły się po raz pierwszy bazę już trochę używam i ładnie wygładza skórę oraz nadaje się nawet solo do noszenia. Podkład wygląda całkiem nieźle chociaż powchodził w załamania na czole i okolicach ust, ale naprawdę delikatnie więc do przeżycia. Okolica pod okiem wygląda natomiast bardzo sucho. Korektora używałam po raz pierwszy i póki co mam wrażenie, że podkreśla zmarszczki. Puder pod oczy natomiast posiada złote drobinki i zamiast tuszować mankamenty to je wypycha na przód oraz sprawia, że okolica pod okiem nie wygląda najlepiej. Kredka od Eveline do brwi jest świetna i bezproblemowa w aplikacji, a żel faktycznie jest bardzo mocny przez co brwi pozostały w nienaruszonym stanie. Konturówka zostanie chyba moim ulubieńcem - może i nie jest zbyt wydajna, ale za to długo utrzymuje się na ustach i nie wysusza ich :) Pomadka już nie jest tak długotrwała, ale podoba mi się jej naturalny odcień. Podsumowując źle nie jest, ale zawsze może być lepiej :)

Znacie któryś z kosmetyków? Dajcie znać jak Wam się sprawdza :)

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda bardzo dobrze, jak na tyle godzin. Ze mnie to wszystko spływa, mimo że codziennie robię sobie maseczkę absorbującą...
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało kiedy maluję się tak mocno, ale bardzo lubię podziwiać czyjeś prace! Świeny makijaż :) Kredkę do brwi z Eveline chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak Aleksandra, rzadko robię taki mocny, pełny makijaż, ale lubię podglądać prace innych i bardzo mi się podobają Twoje dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń