18 października 2022

355. Collect Memories - Box kosmetyczny od Pure Beauty

 

Hej :)


Pure Beauty słynie z przepięknych kosmetycznych pudełek, które skrywają w sobie bardzo ciekawe kosmetyki. Tym razem jesienne, wrześniowe pudełko. Kto jest ciekawy co znalazło się w środku? Zapraszam :)



Opis pudełka:


Łap ulotne chwile i ostatnie tchnienie lata... zbierz je wszystkie w całość i pozwól nam rozpieścić Cię tej jesieni. Z pudełkiem Collect Memories uczynisz ją najpiękniejszą ze wszystkich pór - pełna ciepła, radości i błogości już puka do Twoich drzwi! Nie pozwól jej uciec! 



Kolejna cudowna szata graficzna. I co prawda ja nie przepadam za jesienią, ale szata graficzna pudełka idealnie wpisuje się w początek jesieni. Na szczęście tutaj widzimy piękną, kolorową porę roku, a nie jak to ostatnimi czasy bywa deszczową i zimną. Mam nadzieję, że ta pora roku jeszcze nas pozytywnie zaskoczy - tak jak ta radosna szata boxa :)


Perrier - Organiczny napój energetyczny - (6,99 zł - 330 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Napój energetyczny na bazie naturalnej wody mineralnej (92%) i kofeiny pozyskiwanej z ziaren zielonej kawy. Intensywny smak granatu. Niskokaloryczny i organiczny. Prawdę mówiąc jestem zszokowana takim produktem w tym pudełku. Osobiście rzadko sięgam po tego typu produkty, ale ten o dziwo mnie zainteresował. 



Artego - Touch - Dwufazowy spray termoochronny do włosów - Thermo Shimmer - (76,90 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Dodaje lekkości oraz subtelności w postaci delikatnego połysku, podkreślając stylizację. Jest to spray dwufazowy w postaci nabłyszczającej, lekkiej mgiełki. Zawiera składniki odbijające światło. Zawsze sięgam po produkty temroochronne do włosów jeśli używam suszarki czy prostownicy, ale zazwyczaj ciężko stwierdzić czy kosmetyk faktycznie chroni przed wysoką temperaturą. Tego spray'u jestem bardzo ciekawa szczególnie, że ma podkreślać stylizację.



Zielko - Żel do WC - Jaśmin & kwiat pomarańczy - (16 zł - 500 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - W 100& biodegradowalny. Skład jest bezpieczny dla flory bakteryjnej. Dodatkowo naturalny i wydajny żel do czyszczenia toalet. Takiego produktu również się nie spodziewałam w pudełku, ale faktem jest, że podczas sprzątania łazienki na pewno mi się przyda.



Redblocker - Koncentrat naprawczy - (41,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Poprawia kondycję skóry i łagodzi podrażnienia. Nawilża, koi i uelastycznia. W efekcie cera jest zregenerowana, ukojona, aksamitnie gładka i promienna. Sprawdzi się przy wrażliwej lub naczynkowej cerze. Zapowiada się ciekawie tym bardziej, że moja skóra bywa czasem wrażliwa.



Oxygenetic - Przeciwstarzeniowy peeling kwasowy (39,99 zł - 50 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Intensywnie regeneruje skórę, nawilża i zzapobiega transepidermalnej utracie wody, chroniąc ją przed odwodnieniem. Ujędrnia i uelastycznia skórę dzięki stymulacji procesów wytwarzania włókien kolagenu i elastyny. Hamuje produkcję melaniny i rozjaśnia przebarwienia. Jeśli chodzi o kosmetyki z kwasami to zazwyczaj sięgam po toniki lub serum. Będzie to dla mnie ciekawa odmiana, gdyż jeszcze nie miałam styczności z peelingiem kwasowym.



Oleiq - Hydrolat Ogórek - (31 zł - 100 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Hydrolat z ogórka działa przeciwstarzeniowo. Nawilża, wygładza, zmiękcza i daje uczucie świeżości. Rozjaśnia przebarwienia i zmniejsza zaczerwienienia na skórze. Miałam hydrolat z róży damasceńskiej i byłam zadowolona z działania więc mam nadzieję, że ten ogórkowy również się sprawdzi.



Biolaven - Maseczka całonocna do twarzy - (35 zł - 45 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Rozjaśnia i rozświetla, dzięki złuszczającym właściwościom kwasów oraz spłyca istniejące zmarszczki. Dodatkowo silnie nawilża i uelastycznia skórę. Miałam od nich już kilka kosmetyków i naprawdę bardzo dobrze się sprawdziły. Może i tym razem będę zadowolona?



Prosalon - Maska w sprayu 12w1 - (24,99 zł - 200g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - 12 korzyści dla włosów między innymi: nawilża, odżywia, ułatwia rozczesywanie, chroni przed promieniowaniem UV czy nadaje jedwabisty połysk. Zawiera olej arganowy i keratynę w formie hydrolizatu. Skuteczny i wielofunkcyjny kosmetyk do włosów zniszczonych i wymagających kompleksowej pielęgnacji. Lubię kosmetyki w spray'u do włosów, a biorąc pod uwagę, że działanie tej maski jest wielokierunkowe to jeszcze bardziej mnie kusi.



Biomadent - Pasta do zębów "Jaśmin i mięta" - (13,99 zł - 100 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Wegańska formuła. Pasta zapewnia skuteczne oczyszczanie zębów i dziąseł z efektem odświeżenia. Zapewnia świeży oddech i ochronę dziąseł. Zapobiega osadzaniu się kamienia. Produkt bez którego nasza poranna rutyna nie istnieje, a jak wiadomo o zęby trzeba dbać więc z pewnością się przyda.



Bielenda - Make-up Academie - Magic Water - Mgiełka 3w1 Pink - (18,99 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Można stosować na całe ciało. Pokrywa skórę drobną perłową mgiełką, która uatrakcyjnia makijaż i wizualnie poprawia koloryt cery. Skóra wygląda witalnie i promiennie. Miałam okazję używać tej mgiełki kilka lat temu i działanie jest całkiem dobre więc z chęcią do niej wrócę.



Iwostin - Pure Balance - Zwalczający niedoskonałości krem na dzień - (63,99 zł - 50 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Zawiera witaminę C, która zwalcza niedoskonałości i redukuje pierwsze oznaki starzenia. Lekka formuła o delikatnym zapachu. Sam krem intensywnie nawilża, matuje oraz ujędrnia, zapewniając zdrowy wygląd skóry. Wszystko co działa na niedoskonałości jest u mnie bardzo mile widziane więc z miłą chęcią sprawdzę:)



OnlyBio - Ritualia Tranquility - Serum do twarzy dodające blasku - (53,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Intensywnie odżywia, wspiera procesy regeneracyjne oraz polepsza kondycję skóry. Twarz będzie promienna i pełna energii. Miałam już do czynienia z serum tej marki tyle, że z innej serii i działanie było bardzo zadowalające więc myślę, że i tutaj będę zadowolona.



Apivita - Aqua Bellicious - Kojąco-nawilżający krem do twarzy - ( w boxie 2 saszetki po 2ml) - 98% składników pochodzenia naturalnego, m.in. ekstrakt z kwiatów oraz miodu, aloesu i kwasu hialuronowego. Sprawdza się jako baza pod makijaż. Zapewnia długotrwałe nawilżenie i świeżość. Odżywia i przywraca skórze miękkość. Dopiero poznaję tą markę, ale póki co ich kosmetyki mnie zachwycają oby tak samo było w tym przypadku.



W boxie znalazło się 14 produktów w tym 3 do codziennego użytku, 1 kosmetyk do makijażu, 6 do pielęgnacji twarzy, 2 do włosów i 2 próbki. Zawartość jest zadowalająca chociaż ja osobiście wolałabym kosmetyki do pielęgnacji niż płyn do toalet czy energetyka. Tak czy inaczej są to produkty, które na pewno mi się przydadzą nie tylko w pielęgnacji, ale i w utrzymaniu czystości w domu.


Co Was najbardziej zainteresowało? :)


Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej zainteresował koncentrat naprawczy, hydrolat ogórkowy i maseczka całonocna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrolat jest super jeśli ktoś lubi zapach ogórka w kosmetykach 😀

      Usuń
  2. Równie mam ten box. Życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty, maseczka całonocne zaciekawiła mnie najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń