31 stycznia 2023

385. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas na pokazanie Wam co kupiłam ciekawego w tym Nowym Roku. Prawdę mówiąc zakupy nie są zbyt duże, bo od jakiegoś czasu trzymam się zasady, że kupuję to co akurat mi się skończy (jedynie nie obejmuje to palet cieni :) ). Zakupy zrobiłam na cocolita.pl i ekobieca.pl



Zamówienie z ekobieca.pl:


- Hean - Fresh Rosy - Puder pod oczy - 5 g (24,99 zł)

- Claresa - Fell The Pow (d) er! Light Reflecting Under Eye Powder - Puder pod oczy z rozświetlającymi drobinkami - 6 g (15,99 zł) 

- Eveline Cosmetics - Extra Soft - Pomadka Bio Pineapple - (5,59 zł)

- Essence - Heart Core Fruity Lip Balm - Balsam do ust; kolor: 04 lucky lemon - 3g (6,74 zł)

- Claresa - Top Shine No Wipe - Top hybrydowy - 5g (11,99 zł)

- Sunone - Lakier hybrydowy; kolor: N09 Nikita - 5 ml (9,99 zł)

- Boho Beauty - Rose Touch - Pędzel do konturowania; 102V Contour - (55 zł)



Zamówienie z cocolita.pl:


- IBD - Builder Gel - Żel budujący do paznokci LED/UV; kolor: natural - 14 g (35,90 zł)

- Hi hybrid - Lakier hybrydowy; kolor: Luminous Green #352 - (22,99 zł)

- Semilac - Lakier hybrydowy; kolor: 179 Midnight Samba - (37,99 zł)

- Essence - Strong Harder - Wzmacniająca odżywka do paznokci - 8 ml (10,90 zł) - zaczęłam używać i póki co super szybko wysycha, a przy dwójce dzieci słowo "szybko" to klucz do wszystkiego :)

- Veoli Botanica - Skoncentrowany balsam pod oczy - 15 ml (87,20 zł) - ma zbitą konsystencję balsamu, która mi się podoba. Jeszcze go nie używałam, ale pokładam w nim duże nadzieje - oby mnie nie zaskoczył :P



W Markaufcie natomiast kupiłam ochronną pomadkę z Bebe za 8 zł :)


Podsumowując zakupy nie są spore i głównie dominują produkty do paznokci, tak czy inaczej kupiłam 13 produktów w tym 4 do pielęgnacji twarzy, 3 do makijażu i 6 do paznokci :) Wydałam 333,27 zł.


Znacie któryś z produktów? Co kupiliście ciekawego ostatnio? :)



Pozdrawiam :)



11 komentarzy:

  1. jejku swego czasu bardzo lubiłam te pomadki bebe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych kosmetyków :) Ja ostatnio nic nie kupowałam, bo zrobiłam wcześniej zapasy i teraz muszę wszystko zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Super zakupy, dużo ciekawych kosmetyków, niestety nie znam niczego... ostatnie co sobie kupiłam to lakiery do paznokci z miss sporty (moje ulubione) :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie używam lakierów standardowych, bo wolę hybrydy 😀

      Usuń
  5. Ciekawe zakupy, nie robiłam nigdy zakupów w tych sklepach internetowych 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to chyba jedne z lepszych sklepów internetowych, bo mają bardzo szeroki wybór i sporo ciekawych marek 😀

      Usuń