18 marca 2023

398. You're Cute - Box kosmetyczny od Pure Beauty

 

Hej :)


Czy tylko ja czekam z utęsknieniem na wiosnę czy Wy również? Dzisiaj przychodzę do Was z przepięknym, wiosennym pudełkiem od Pure Beauty. Jesteście ciekawi co znalazło się w środku? Zapraszam dalej :)



Opis pudełka:


Tego roku postaw na miłość... od siebie dla siebie! Z naszą najnowszą edycją You're Cute zadbasz o siebie na najwyższym poziomie i sprawisz sobie najlepszy prezent, dokładnie taki, na jaki zasługujesz. Nie zapominaj o sobie w pędzie codzienności, pozwól rozpieścić się do granic możliwości. Niech Walentynki trwają cały miesiąc! Jesteś tego warta.



Pewnie się powtarzam, ale szata graficzna za każdym razem mnie pozytywnie zaskakuje :) Tym razem mamy słodkie pandy w towarzystwie dziewczyny, a te pastelowe barwy przywołują na myśl tylko jedno - wiosna idzie i zaraz każdy nabierze większej energii do działania i życia. 


Garnier - Fructis - Goodbye Damage - Szampon do włosów - (14,99 zł - 400 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Połączenie białek z cytryny, witamin B3 i B6, ekstraktów z owoców i roślin o udowodnionej skuteczności , które sprawią, że włosy będą widocznie zdrowsze i mocniejsze. Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amli oraz keraphyll, aby naprawić uszkodzenia włosów spowodowane działaniem czynników zewnętrznych. 

Bardzo cenię tą markę głównie za odżywki do włosów, które u mnie sprawdzają się znakomicie. Z tej serii jeszcze nie używałam nic więc z chęcią zobaczę działanie szamponu :)



Garnier - Fructis - Goodbye Damage - Odżywka do włosów - (13,99 zł - 200 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Działa regenerująco i odżywia włosy na całej ich długości sprawiając, że są wzmocnione i pełne blasku. Mamy tu ekstrakt z olejku amli oraz płynnej keratyny roślinnej, dzięki którym pożegnasz suche i zniszczone włosy.

Ta odżywka jest idealna dla moich włosów, które są suche i zniszczone farbowaniem więc pokładam w niej wielkie nadzieję co do poprawy kondycji moich włosów :)



Body Boom - Pianka brązująca do ciała - (31,99 zł - 150 ml- w boxie produkt pełnowymiarowy) - Naturalna, brązująca pianka, która sprawia, że skóra pokryje się piękną, zdrową opalenizną. Łatwo się rozprowadza, nie przesusza i nie pachnie jak typowy samoopalacz. Nadaje skórze jednolita opaleniznę, zbliżoną wyglądem do naturalnej.

Nie wiem czy używacie tego typu kosmetyków czy nie, ale ja uwielbiam brązujące pianki i prawdę mówiąc używam ich niemal cały rok. Uwielbiam być opalona, a pianki nie dość, że nadają opaleniznę to jeszcze dłużej ją utrzymują więc z chęcią sprawdzę jej możliwości :)



Soraya - Lactissima - Żel do higieny intymnej "Ukojenie" - (11 zł - 300 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Żel z ekstraktem z rumianku skutecznie myje i odświeża miejsca intymne, zapewniając 12-godzinny komfort zapachu. Dzięki  odpowiednio niskiemu pH dba o utrzymanie naturalnej równowagi strefy intymnej zmniejszając ryzyko infekcji i podrażnień.

Może w końcu przekonam się do tego typu produktów, ale tak czy inaczej fajnie, że takie produkty również znajdują się w kosmetycznych pudełkach.



Only Bio - Body in Balance - Żel pod prysznic "Migdał" - (22,49 zł - 400 ml w boxie produkt pełnowymiarowy) - Celem tego żelu jest zregenerowana skóra, w której będziesz czuć się pewnie i komfortowo. Dzieki starannie skomponowanym składnikom, w tym odżywczemu olejkowi ze słodkich migdałów, skóra będzie nawilżona, ujędrniona i gładka.

Uwielbiam tą markę szczególnie za kosmetyki do twarzy i włosów. Żelu jeszcze nie miałam okazji używać więc z miłą chęcią zobaczę czy skradnie moje serce :)



Purito - Z tej marki znalazły się, aż trzy próbki: B5 Panthenol Re-barrier Cream - wzmacniający krem do twarzy z pantenolem, Cica Clearing BB Cream oraz Daily Go-To Sunscreen SPF 50 - Krem z filtrem do twarzy. 

Jestem bardzo ciekawa tych produktów więc chętnie sprawdzę czy mogłyby mi się spodobać.



Urgo Dermoestetic - Reti Renewal - Odbudowująco-odmładzający krem do skóry wokół oczu (w boxie - 2 próbki) - Dalej szukam kremu pod oczy, który będzie idealny więc, gdy tylko mam okazję to testuję nowe dla mnie produkty tego typu. Może mnie zaskoczy?



Medeine- Krem do rąk - (w boxie - 1 próbka) - Kompletnie nie znam tej marki, a kremy do rąk uwielbiam więc na pewno sprawdzę jego działanie :)



Garnier - Intensywnie nawilżająca maska na tkaninie z witaminą C i kwasem hialuronowym - (14,99 zł - 28g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Sprawdzi się do każdego typu skóry, w tym wrażliwej lub matowej. Widocznie rozjaśnia i wyrównuje koloryt skóry, wygładza ją i odświeża.

Z tego co się orientuję te maski cieszą się dużą popularnością, a ja jeszcze nie miałam okazji ich sprawdzić. To najwyższa pora się przekonać czy będzie tak genialna również dla mnie?



Miya Cosmetics - Serum wzmacniające z fitokolagenem (5%) - (49,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Wzmacnia i wspomaga odnowę każdego typu skóry i okolic oczu. Sprawdza się jako kuracja wzmacniająca barierę ochronną skóry, wspomagająca jej odbudowę, nawilżająca, dodająca elastyczności i blasku.

Brzmi bardzo ciekawie co nie? Tym bardziej, że jeszcze chyba nie używałam żadnego kosmetyku z fitokolagenem więc warto zobaczyć czy na mojej cerze działanie będzie zadowalające.



L'oreal - Paris Elseve - Hyaluron Plump - Serum nawilżająco- wypełniające - (34,99 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Uzupełnia nawilżenie włosów. Stosuj w codziennej pielęgnacji na mokre lub suche włosy, aby zapewnić więcej nawilżenia. W rezultacie włosy stają się bardziej sprężyste i miękkie bez obciążania.

Lubię tego typu kosmetyki do włosów głównie ze względu na szybką aplikację, ale również na ciekawe efekty oraz możliwość stosowania na kilka różnych sposobów :)



Rated Green - Regulująca kuracja do skóry głowy z rozmarynem i aktywnym węglem - (95 zł - 200 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Starannie wyselekcjonowane składniki naturalne i wysoka skuteczność już od pierwszego użycia. Idealnie wzmacnia skórę głowy i zmiękcza włosy. Nie wymaga użycia dodatkowej odżywki. 

Poza szamponem czy wcierkami nie używam żadnych produktów do skóry głowy, ale przyznam, że ta kuracja bardzo mnie zainteresowała i jestem ciekawa czy sprawdzi się nie tylko do skóry głowy, ale również na całe włosy zamiast odżywki.



Dr Irena Eris - Spa Resort Japan - Ujędrniające serum z pyłkiem opalizującym na dzień - (30 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Delikatna konsystencja serum otuli Cię miękkością jedwabiu, a subtelny zapach obdarzy miłym nastrojem. Moc japońskiej aury połączona z intensywnym działaniem składników aktywnych zapewnia nawilżenie i natłuszczenie skóry ciała poprawiając jej elastyczność i jędrność.

Myślę, że ten kosmetyk świetnie się sprawdzi na lato i coś czuję, że nie będę się z nim rozstawać :)



Biolaven - Żel myjący do twarzy - (26 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Nawilżająco-odświeżający żel do twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkim zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty gwarantują zachowanie naturalnej bariery hydrolipidowej. Systematyczne stosowanie to radość z czystej i promiennej skóry.

Miałam go jeszcze w innej szacie graficznej i został moim ulubieńcem poprzedniego roku. Z miłą chęcią znowu go użyję i przypomnę sobie jak go uwielbiam :)



Bielenda - Bakuchiol Bioretinol Effect - Regenerujący krem przeciwzmarszczkowy pod oczy - (20,50 zł - 15 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Bogaty w naturalne wyciągi roślinne krem pod oczy. Zawartość składników pochodzenia naturalnego sprawia, że wymagająca cienka i delikatna skóra wokół oczu jest pod znakomitą opieką zarówno w dzień, jak i w nocy.

Bardzo ciekawiła mnie ta linia kosmetyków, ale nie było mi po drodze, aby ich użyć. Do kremów pod oczy przywiązuję bardzo dużą wagę i staram się działać w najlepszy sposób dla mojej delikatnej okolicy wokół oczu więc mam nadzieję, że ten krem również mi  w tym pomoże :)



Bio madent - Profesjonalna pasta do zębów na przebarwienia - (19,99 zł - 75 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Usuwa przebarwienia z kawy, czarnej herbaty, czerwonego wina i tytoniu. Zawiera naturalne krzemionki, węgiel z babusa oraz wybielający kompleks dla redukcji płytki nazębnej i efektywnego wybielenia. 

Pasta do zębów to jak wiadomo produkt obowiązkowy w łazience i bardzo często używany więc na pewno się przyda. 



Adopt - Woda perfumowana - (39,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Nieoczywiste akordy pełne świeżości i elegancji. Tworzone w stolicy perfum - Grasse, a wyprodukowane w Bordeaux pod okiem Philippa Hardela. Każda kompozycja to kwintesencja długotrwałej pracy nad najlepszymi u trwałymi połączeniami.

Zapach jest zdecydowanie nieoczywisty i inny od tego jakich używam na co dzień. Faktem jest, że sama woda perfumowana bardzo ładnie się prezentuje i będzie świetna do zabrania w podróż :)



Podsumowując całe pudełko to w środku znalazło się, aż 14 pełnowymiarowych produktów w tym 5 produktów do pielęgnacji twarzy, 4 do włosów i 5 do pielęgnacji ciała. Poza tym jest też tu 6 próbek. Myślę, że zawartość jest bardzo dobra. Szeroki wybór różnych marek jak i produktów. Są to zdecydowanie produkty, które sprawią, że zadbamy o siebie jeszcze bardziej i wejdziemy w nadchodzącą wiosnę z zadbanym ciałem, umysłem i pełni energii do działania :)


Jak Wam się podoba zawartość? Znacie któryś z produktów? Co Was najbardziej zainteresowało? :)


Pozdrawiam :)


Współpraca reklamowa 

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zawartość super, niemal wszystko mi się przyda lub mojej mamie :D
    Super, że oprócz opisu dodajesz swoje wrażenia co do produktów - lubie takie open boxy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że podoba Ci się moja forma open boxa 😀

      Usuń
  2. to pudełko jak wiosna sama w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń