09 maja 2023

413. La Roche-Posay - Hyalu B5 Eye Serum - Przeciwzmarszczkowe serum do skóry okolic oczu

 

Hej :)


Dzięki wizaz.pl miałam przyjemność sprawdzić kolejne serum pod oczy tym razem od La Roche-Posay. Jest to moje pierwsze spotkanie z marką, ale czy ostatnie? Czy to serum jest równie skuteczne co inne, które świetnie mi się sprawdziły? Zapraszam na recenzję :)



Opis producenta:


Formuła wzbogacona o składniki aktywne: dwie formy kwasu hialuronowego, witaminę B5 (pantenol), witaminę Cg dla efektu wypełnienia zmarszczek, nawilżenia i rozświetlenia oraz 10 % kompleks zawierający kofeinę, niacynamid, HEPES, aby ukoić skórę i skorygować cienie wokół oczu. Innowacyjny aplikator w formie chłodzącego rollera zwiększa skuteczność działania serum. Odpowiednie także dla skóry wrażliwej wokół oczu.



Moja opinia:


Kosmetyk zamknięty w szklanej, niebieskawej butelce z pipetą zakończoną rollerem. Prawdę mówiąc pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem w serum pod oczy. W środku 15g produktu za około 132 zł więc dosyć sporo. 

Serum ma wodnistą konsystencję, jest przeźroczyste i nie posiada zapachu. W składzie możemy znaleźć wodę termalną, dwie formy kwasu hialuronowego, kofeinę czy niacynamid czyli świetne składniki, które ja osobiście bardzo sobie cenię, gdyż nawilżają i koją skórę. Dodatkowo sprawdza się nawet do cery wrażliwej.



Produkt nakładam przed kremem pod oczy chociaż myślę, że u niektórych może się sprawdzić również samodzielnie. Serum szybko się wchłania, a roller faktycznie chłodzi, ale ja i tak tego typu produkty trzymam w lodówce dla lepszego efektu. Po użyciu skóra jest przyjemnie miękka i gładka - taka aksamitna oraz dogłębnie nawilżona. Daje bardzo ładne rozświetlenie na skórze sprawiając, że jest zdrowa i promienna. Zdecydowanie wygląda dużo lepiej. Fajnie koi i ujędrnia okolice oka. Po dłuższym stosowaniu faktycznie wypełnia zmarszczki przez co wydaje ich się mniej, a dodatkowo zmniejsza cienie pod okiem. Poza tym regeneruje tą delikatną okolicę. 

Po mimo niezbyt dużej pojemności i serum pod oczy jest wydajne. Stosuję już około miesiąca, a zostało mi jeszcze pół butelki więc na kolejny miesiąc również powinno wystarczyć. Tym bardziej, że nie potrzeba go nakładać zbyt dużo.

Serum pod oczy od La Roche-Posay to skuteczny kosmetyk o szerokim spektrum działania. Sprawdzi się głównie dla osób, które mają problemy z okolicą pod okiem np. zmarszczki czy cienie, raczej dla osób 30+. Działanie jest bardzo zadowalające i w tym wypadku adekwatne do ceny. Ja z chęcią sięgnę po nie po raz kolejny i jeśli mam być szczera to w tym momencie jest to najlepsze serum pod oczy jakie miałam do tej pory.


Znacie markę La Roche-Posay? Używacie serum pod oczy czy niekoniecznie? :)


Pozdrawiam :)



Współpraca barterowa, ale nie miało to wpływu na moją opinię.



6 komentarzy:

  1. Bardzo mnie to serum ciekawi i chętnie bym wypróbowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście markę znam ale głównie z żeli oczyszczających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję, ale jestem pozytywnie zaskoczona póki co 😀

      Usuń
  3. Znam markę, chociaż rzadko po nią sięgam. To serum chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny trochę spore, ale działanie zdecydowanie to wynagradza 😀

      Usuń