30 maja 2023

419. Moje kosmetyczne nowości - Darmarsklep

 

Hej :)


Ciężko mi w to uwierzyć, ale maj już dobiega końca. Mam nadzieję, że czerwiec będzie jeszcze cieplejszy, bo ja uwielbiam lato. A Wy? Dziś mam dla Was moje kosmetyczne zakupy, które udało mi się kupić właśnie w maju. Nie ma tego dużo, ale mam konkretne zapasy i staram się zużywać najpierw to co mam :)



Zamówienie z darmarsklep.pl:


- Claresa - Blend My Friend - Baza pod cienie - 5,5 g (14,79 zł)

- Organic Shop - Peeling do ciała "Brazylijska kawa" - 250 ml (13,79 zł) - to moje pierwsze spotkanie z tą marką i póki co peeling bardzo mi się podoba. Jest średnio mocny i przepięknie pachnie :)

- Solverx - Sensitive Skin - Krem do twarzy SPF50+ - 50 ml (23,79 zł) - to będzie również pierwsze moje spotkanie z tą marką. Póki co jeszcze używam kremu z Fluff, który wyrównuje koloryt, ale ten będzie następny :)

- Farmona - Tutti Frutti - Multi  Balm - Wygładzająco ochronny balsam do ust "Pomarańcza Truskawka" - 10g (8,49 zł) - prawdę mówiąc nie wiedziałam, że mają balsamy do ust więc z chęcią go sprawdzę tym bardziej, że uwielbiam zapachy w tych kosmetykach :)


Podsumowując kupiłam 4 kosmetyki: 2 do pielęgnacji twarzy i po 1 do ciała i do makijażu. Wydałam 60,26 zł i są to chyba najtańsze zakupy w tym roku :)


Znacie któryś z kosmetyków? Podzielcie się wrażeniami albo dajcie znać, który Was interesuje najbardziej :)



Pozdrawiam :)



2 komentarze: