29 lipca 2023

436. Moje nowości kosmetyczne - Strefa urody i Biedronka

 

Hej :)


To najwyższa pora na pokazanie Wam moich ostatnich zakupów. Tym razem skromnie. Jak tam Wasze kosmetyczne nowości? Poszaleliście czy nie koniecznie? :)



Zamówienie ze strefaurody.pl:


- Bielenda - Lavender - Foot Care - Krem do stóp silnie regenerujący - mocznik 30% - 75 ml (13 zł)

- Soraya - Probio Clean - Probiotyczna emulsja do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej - 150 ml (15,20 zł)

- ProSalon - Chantal - Lamellar Therapy + Eliksir rozświetlający - Woda lamelarna do każdego typu włosów - 200 ml (28,70 zł) - to już moje drugie opakowanie więc śmiało mogę Wam polecić. Włosy są przyjemnie mięciutkie już podczas aplikacji. Więcej o niej pisałam <tutaj>

- Bielenda - Ayurveda Skin Yoga Spa Cream - Nawilżająco-relaksujący rytuał pielęgnacyjny do rąk i paznokci - 50 ml (10,90 zł) - zaczęłam używać, ale zapach nie jest zbyt zachęcający. Zobaczymy co będzie dalej.

- Semilac - Lakier hybrydowy - Golden Hour Orange - 7ml (30,60 zł)



W gratisie otrzymałam sporo próbek marki Anwen:


- Pomarańcza i Bergamotka - Delikatny szampon do normalnej i przetłuszczającej się skóry głowy

- Brzoskwinia i  Kolendra - Delikatny szampon do suchej i wrażliwej skóry głowy

- Proteinowa Zielona Herbata - Wegańska odżywka do włosów o średniej porowatości

- Proteinowa Orchidea - Odżywka do włosów o wysokiej porowatości

- Emolientowa Róża - Odżywka do włosów o wysokiej porowatości



W Biedronce natomiast kupiłam: 


- Be Beauty Care - Algae - Pianka do mycia twarzy - 150 ml (7,49 zł)

- Eveline - Nawilżający płyn micelarny 5w1 "Aloes" - 500 ml (15 zł)


Podsumowując mam 12 kosmetyków w tym 5 próbek, 2 kosmetyki do ciała, 3 do twarzy i po 1 do włosów i paznokci. Wydałam 120,89 zł.


Jeśli znacie któryś z kosmetyków to koniecznie dajcie znać jak Wam się sprawdził :) Poza tym jak często robicie kosmetyczne zakupy? 


Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Miałam wszystkie kosmetyki z próbek od Anwen w pełnowymiarowych opakowaniach i na moich włosach wypadły średnio 🙈 Kusi mnie ta emulsja z Soraya 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting products. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromnie, czyli bardzo rozsądnie :D
    Ja również staram się kupować tylko to czego potrzebuję :) Najbardziej ciekawią mnie w sumie próbki Anwen i emulsja soraya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się wziąść za rozsądek, bo za chwilę miejsca w domu nie będzie 😛

      Usuń
  4. W Biedronce można znaleźć fajne kosmetyki. Ja póki co nic nowego nie kupuję, bo jestem na etapie testowania produktów z boxu Pure Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę same ciekawe nowości, których sama nie miałam jeszcze okazji używać

    OdpowiedzUsuń