29 sierpnia 2023

445. Moje nowości kosmetyczne - Cosibella

 

Hej :)


W tym miesiącu moje zakupy są bardzo skromne. Mam takie zapasy, że potrzebowałam tylko kilku kosmetyków, które zamówiłam online na cosibella.pl :) Mają obszerny asortyment z każdej kategorii więc każdy znajdzie coś dla siebie :)




Zamówienie z cosibella.pl:


- Heimish - Bulgarian Rose Hydrogel Eye Patch - Hydrożelowe płatki pod oczy z wodą różaną - 60 szt. (64,50 zł) - jestem ciekawa jak się sprawdzą, bo póki co najlepsze jakie miałam to te od Pixi. Dodatkowo będzie to moje pierwsze spotkanie z tą marką :)

- Anven - Happy Ends -  Serum do zabezpieczania końcówek włosów - 20 ml (18,90 zł)

- Claresa - Goodie Powder - Puder pod oczy z kofeiną - 6g (23,99 zł) - miałam już 2 pudry pod oczy tej marki i nie były zbyt zadowalające. Mam nadzieję, że z tym będzie inaczej.

- Claresa - Lash Double Espresso - Odżywcze żelowe serum do rzęs - 10g (19,99 zł) - właśnie używam i czekam na efekty chociaż wkurza mnie fakt, że aplikator jest w formie szczoteczki tak jak w tuszu do rzęs...


I to już wszystko. Kupiłam 4 kosmetyki w tym 1 do włosów, 1 do makijażu i 2 do pielęgnacji twarzy. Wydałam 127,38 zł.


A jak Wasze zakupy? Kusicie się czasem na nieznaną Wam markę czy raczej jesteście wierne tym, które już znacie?



Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu internetowego ale jego asortyment wygląda bardzo interesująco

    OdpowiedzUsuń
  2. puder pod oczy i serum do rzęs mnie korcą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się sprawdzą, bo póki co w serum kompletnie mi nie pasuje aplikator 😞

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, a wiedzę wiele perełek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki warte zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń