09 stycznia 2024

488. Najlepsze kosmetyki pielęgnacyjne 2023


Hej :)


Zapraszam Was na pielęgnacyjnych ulubieńców. Wybór był naprawdę trudny i ciężko było mi wybrać ulubione kosmetyki, bo w poprzednim roku poznałam całe mnóstwo wartościowych produktów, które pozytywnie zaskoczyły mnie swoim działaniem. Ulubione kosmetyki do makijażu już są na blogu <tutaj>. Gotowi na pielęgnacyjne perełki i podsumowanie? :) 



W sumie 16 kosmetyków nie licząc tych do makijażu w tym 9 do pielęgnacji twarzy, 4 do ciała i 4 do pielęgnacji włosów :)


Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy:



1. Soraya - Probio Clean - Probiotyczna emulsja do mycia twarzy - Genialnie koi, łagodzi, oczyszcza i delikatnie nawilża skórę. Świetna do cer wrażliwych i do odbudowy bariery hydrolipidowej, a do tego jest bardzo wydajna. 



2. L'oreal Paris - Revitalift Filler - Serum pod oczy z 2,5% (kwas hialuronowy + kofeina) - Zawiera kofeinę, którą moja skóra pod oczami uwielbia. Genialnie ujędrnia, sprawia, że skóra staje się grubsza w pozytywnym sensie. Cudownie nawilża, wygładza i odżywia.



3. Veoli Botanica - Keep An Eye On It Anti-Aging Eye Cream - Skoncentrowany balsam pod oczy - Bardzo bogata, treściwa konsystencja, a ja właśnie takie uwielbiam najbardziej do okolicy pod okiem. Nawilża, odżywia, natłuszcza i sprawia, że skóra jest bardziej elastyczna, a do tego jest bardzo wydajny.



4. Mixa - Hyalurogel - Serum dla skóry wrażliwej - Najlepsze nawilżające serum jakie miałam okazję używać. Świetnie nawilża, nie podrażnia i jest lekkie przy czym ma konkretne działanie.



5. Soraya - Oat Therapy - Owsiany krem na dzień do cery wrażliwej - Treściwa, ale lekka formuła, która sprawdza się pod makijaż. Doskonale nawilża, odżywia i sprawia, że skóra jest przyjemnie gładka i miękka. Dodatkowo 99% składników jest pochodzenia naturalnego. 



6. Mixa - Hyalurogel - Bogaty krem intensywnie nawilżający, skóra wrażliwa, odwodniona, sucha i bardzo sucha - Bardzo wydajny lekki, a jednocześnie bardzo bogaty krem, który daje konkretną dawkę nawilżenia skórze. Również sprawdza się pod makijaż i świetnie ujędrnia.



7. Fluff - Superfood - Krem wyrównujący koloryt z filtrem UV SPF 50 - Poza ochroną UV krem podczas rozprowadzania zmienia kolor przez co świetnie wyrównuje koloryt. Jest to doskonała opcja na lato, gdy nie chcemy się malować lub na co dzień. Dodatkowo sprawia, że skóra wygląda na bardziej promienną, a poza tym ma delikatnie działanie pielęgnacyjne. 



8. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny - Fajnie koi, wygładza, zmiękcza i nawilża usta, a do tego pięknie pachnie marakują. Poza tym nałożony przed spaniem zostaje z nami do rana na ustach.



9. L'biotica - Active Lash - Serum przyśpieszające wzrost rzęs - Świetnie wydłuża rzęsy, faktycznie przyśpiesza ich wzrost przy czym serum jest bardzo wydajne i bardzo przystępne cenowo :)



Kosmetyki pielęgnacyjne do ciała:



1. Vianek - Seria czerwona - Regenerująca kuracja do rąk - Genialnie odżywia i regeneruje dając konkretną dawkę nawilżenia. Sprawdzi się do bardzo suchych dłoni i sprawi, że będą cudownie aksamitne. 



2. Bielenda - Minty Fresh Foot Care - Zmiękczający krem/ maska do stóp na silne zrogowacenia - Świetna szata graficzna i przyjemny zapach. Krem daje genialne uczucie ukojenia. Sprawia, że stopy są przyjemnie miękkie i nawilżone. 


3. Bielenda - Magic Bronze - Rozświetlający balsam do ciała ze złotą perłą - Cudowny zapach i szybkość aplikacji. To jak wygląda na skórze jest nie do opisania. Podkreśla opaleniznę. Skóra wygląda promiennie i zdrowo, a dodatkowo nawilża ją i wygładza.


Kosmetyki do włosów:


1. So!Flow by Vis Plantis - Humektantowy szampon do włosów średnioporowatych i z tendencją do puszenia - Świetnie oczyszcza, nawilża i podnosi włosy u nasady. Dodatkowo cudownie pachnie :)


2. Prosalon - Lamellar Therapy - Glow up Elixir - Woda lamelarna do wszystkich rodzajów włosów - To zdecydowanie największe odkrycie minionego roku. Włosy po użyciu są miękkie, gładkie, pełne blasku, a do tego odżywione. Dodatkowo przedłuża efekt prostowanych włosów co przy moich delikatnych lokach jest na wagę złota.



3. OnlyBio - Hair in Balance - Odżywka bez spłukiwania - Przepiękny zapach, a do tego kosmetyk jest naturalny i wegański. Sprawdza się w roli wydobycia skrętu, a także wygładza i sprawia, że włosy są lśniące. 


4. Onlybio - Hair Balance - Olejek zabezpieczający końcówki włosów - Genialnie nawilża, odżywia i cudownie pachnie :)


Najlepsza stylizacja paznokci:

To ta z delikatnymi liśćmi idealna na jesień czy wiosnę :)


Najlepszy makijaż:

Wygrywa ten, w którym robiłam pierwsze wrażenie na temat kosmetyków Deborah Milano. Można by rzec zwykły, nude look, który cudownie podkreśla urodę :)


W 2023 roku zakupiłam 124 kosmetyki (najwięcej - luty - 18 szt.; najmniej - maj i sierpień - 4 szt.). W porównaniu do 2022 to, aż o 28 mniej :) Najwięcej kupiłam balsamów i peelingów do ust (11 szt.), a najmniej szamponów, odżywek do włosów, bronzerów i peelingów do twarzy (po 0 szt.). Jeśli chodzi o denkowanie kosmetyków to w tym roku zużyłam 269 (o 41 szt. więcej niż w 2022) kosmetyków czyli dużo więcej niż udało mi się kupić :P (najwięcej - październik - 33 szt.; najmniej lipiec - 12 szt.). Najwięcej zużyłam kremów i serum do twarzy (15 szt.), a najmniej róży, kredek do powiek i bronzerów (po 1szt.). Ten rok kończę z ilością 196 kosmetyków, gdzie w styczniu 2023 było 174. Jest to głównie spowodowane długofalowymi współpracami. Faktem jest, że zaczęłam kupować jeszcze mniej kosmetyków i zużywać to co mam czyli oby tak dalej:)


Macie swoje kosmetyczne perełki poprzedniego roku? Dajcie znać, bo chętnie się dowiem co skradło Wasze serce :)


Pozdrawiam :)



Niektóre z kosmetyków otrzymałam w ramach współpracy, ale nie miało to wpływu na moją opinię.



9 komentarzy:

  1. ta emulsja do mycia buzi z Soraya mnie korci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo znam :D Lubię mixa - serum i krem, szampon Vis Plantis, kurację Vianek, balsam do ust oriflame, odżywkę bez spłukiwania only bio. Czy na tyle by dać w ulubieńcach? Zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo kosmetyków z twoich ulubieńców znam i lubię jak np. to Serum z kofeiną L'Oreal czy Krem do twarzy Mixa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego serum do rzęs. Ostatnio moje rzęsy są w gorszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieki temu miałam tę odżywkę Active Lash, fajna była :) Aktualnie mam w użyciu tę emulsję do mycia twarzy z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum pod oczy z Loreal będę testować :) Balsam pod oczy z Veoli Botanica mnie kusi! Polubiłam się z tym serum z Mixa :)

    OdpowiedzUsuń