20 stycznia 2024

491. Hello Winter - Box kosmetyczny Pure Beauty

 

Hej :)


Dziś mam dla Was iście zimową, wypełnioną po brzegi i w większym pudełku niż zazwyczaj kolejną odsłonę boxa Pure Beauty. Czy znajdziemy tam coś, aby umilić sobie zimowe wieczory? Zapraszam na przegląd pudełka :)



Opis pudełka:


Przywitaj zimę w prawdziwie radosnej odsłonie! Poczuj świąteczny klimat już teraz i podaruj sobie lub bliskim to, co najbardziej wyjątkowe. Powiększone pudełko wraz z dodatkowym prezentem już czeka, by dopełnić magię nadchodzącego czasu. Niezapomniana atmosfera zimowych dni jest bliżej niż myślisz.



Cudowna, zimowa szata graficzna to wymarzony krajobraz, który mało kiedy jest nam dane oglądać. To drzewo zaśnieżone wraz z całą scenerią wygląda cudownie i przywołuje na myśl dziecięce wspomnienia, gdy zima dużo częściej się pojawiała. Obecna pogoda w niczym nie przypomina tej z grafiki, a szkoda, bo człowiek na pewno by odżył i nie popadał w monotonię czy depresję. Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś spotkamy taką zimę jak ta przedstawiona na pudełku.


Max Factor - Serum Miracle Pure - (65,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Pielęgnujące serum poprawia kondycję skóry, a zawarte w nim złote perełki z rozświetlającymi drobinkami zapewniają efekt odżywionej i pełnej blasku cery. Wegańska formuła wzbogacona witaminą C oraz niacynamidem - formą witaminy B3.

Samą markę znam i niektóre kosmetyki są naprawdę warte uwagi. Jednak nie wiedziałam, że mają też pielęgnacyjne produkty. Samo serum cudownie wygląda i świetnie ozdobi naszą półkę :)



Bielenda Professional - Kuracja multiaktywna z kwasem glikolowym 5% - (59,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Wspiera walkę z objawami starzenia i sprawia, że widocznie poprawia się wygląd skóry. Reguluje skórę tłustą i mieszaną. Delikatnie złuszcza i wygładza, rozjaśnia i ujednolica koloryt, pomaga w walce z przebarwieniami różnego pochodzenia i niedoskonałościami.

Zazwyczaj jeśli sięgam po kwasowe kosmetyki to są to toniki. Ta kuracja brzmi zachęcająco więc na pewno sprawdzę jak zadziała na moją skórę.



Kimoco - Beauty Collagen - Maseczka do twarzy wygładzająco-regenerująca - (4,99 zł - 1 szt. - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Koreańska maska w płachcie bogato nasączona aloesem, kolagenem, alantoiną i betainą. Przywróć skórze promienny wygląd, dbaj o jej dobrą kondycję. Zapewnij regenerację i gładkość cery.
Ostatnimi czasy bardzo polubiłam się z maskami w płachcie więc tą również wykorzystam do domowego Spa. Maska posiada świetne składniki aktywne, które nawilżoną skórę.



Clarena - Caviar Mini Cream - (45 zł - 15 ml - w boxie pojemność travel size 15 ml) - Koktajl kawiorowo-perłowy wzmacnia i nawilża skórę, stymuluje jej odbudowę. REVITALIN PF wspomaga regenerację komórek i redukcję oznak starzenia. Krem kawiorowy jest przeznaczony do pielęgnacji skóry dojrzałej i wrażliwej.

Wydaje mi się, że gdzieś już kiedyś słyszałam o tej marce. Posiadają kosmetyki głównie do gabinetów kosmetycznych więc tym bardziej jestem ciekawa tego kawiorowego maluszka :)



Isadora - Pomadka Perfect Moisture - Idealnie nawilżająca pomadka - (1 szt. - 73 zł - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Przenieś swój makijaż na zupełnie nowy poziom! Ciesz się nieskazitelnym i modnym efektem na co dzień. Wysoce napigmentowany kolor, a sama pomadka zmiękcza usta dzięki właściwościom pielęgnacyjnym.

Co prawda kolor raczej nie mój, ale sama konsystencja produktu jak i opakowanie zasługuje na opakowanie. Ja na pewno ją komuś podaruję kto będzie miał z niej więcej radości.



Stars from the stars - Galaxy Magnolia - Galaktyczny żel do mycia ciała z drobinkami - (22,99 zł - 400 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Za sprawą dodatku kamienia księżycowego nieziemsko się mieni, przyprawiając o zawrót głowy. Naturalnie rozświetla i odżywia skórę. Pokochasz nie tylko to, jak działa, ale i jak pachnie, przenosząc w zupełnie nowy wymiar!

Miałam już inną wersję i świetnie się sprawdzała więc mam nadzieję, że ta również przypadnie mi do gustu. Sam żel cudownie się prezentuje w butelce i bardzo ładnie pachnie.



Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej - (31 zł - 290 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Delikatnie oczyszcza, działa osłonowo i łagodząco, wspiera naturalną mikroflorę bakteryjną minimalizując ryzyko infekcji. Pozwala czuć się świeżo i komfortowo przez długi czas. Jest łagodna i sprawdzi się do codziennej pielęgnacji.

Osobiście nie używam tego typu produktów więc ją komuś podaruję kto będzie miał z niej większy użytek.



Bodyboom - Peeling z nasion lnu - (26,99 zł - 100 g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Odżywczo-wygładzający peeling do ciała na bazie 97% składników pochodzenia naturalnego. Znajdziemy tu nasiona lnu z dodatkiem oleju z kiełków pszenicy, cukru trzcinowego, soli himalajskiej i witaminy E. Delikatnie, ale skutecznie złuszcza martwy naskórek, a przy tym nawilża, odżywia i wygładza całe ciało.

Uwielbiam peelingi, a ten będzie pierwszy jeśli chodzi o tak niespotykaną konsystencję. Zobaczymy czy działanie będzie warte uwagi i do jakiej kategorii peelingów należy.



Regital - Złuszczająca maska do stóp - (9,99 zł - 1 para - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek pozostawiając stopy gładkie, miękkie i delikatne. Formuła wzbogacona aloesem, ekstraktem z ogórka, ekstraktem z miodu, olejem lawendowym, kwasem hialuronowym oraz kwasami owocowymi skutecznie likwiduje zgrubiałą i szorstką skórę stóp oraz poprawia poziom jej nawilżenia.

Bardzo lubię tego typu skarpetki-maski do stóp - dzięki nim poświęcam czas na zadbanie o okolicę stóp, a jak wiadomo z tymi stopami bywa różnie. W moim odczuciu często zapominamy o stopach więc najwyższa pora się o nie zatroszczyć :)



Sylveco - Zimowe masło do ciała - (35 zł - 250 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Aromatyczne masło do ciała o cudownym zapachu wiśni i cynamonu, wprowadzi Cię w świąteczny klimat podczas codziennej pielęgnacji. Zawiera ekstrakty z bluszczyku, kwiatów malwy i koniczyny, które wzmacniają skórę i spowalniają procesy jej starzenia.

Samo opakowanie przykuwa uwagę, ale ja niestety nie lubię zapachu cynamonu ani w kosmetykach ani w jedzeniu więc podaruję je komuś kto lubi cynamon i będzie się cieszył zapachem jak i działaniem.



Vis Plantis - Wcierka do włosów przetłuszczających się mięta + mentol - (19,99 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Regularne stosowanie sprawia, że włosy zachowują świeżość na dłużej, a skóra głowy jest wolna od podrażnień i łupieżu. Zawarte w składzie mięta, szałwia, zielona herbata i mentol odświeżają skórę głowy i regulują sebum.

Wcierki do włosów to już nieodzowny element mojej włosowej pielęgnacji. Oczywiście nie każda mi się sprawdza, ale działanie jakie dają zdecydowanie zasługuje na uwagę.



Schwarzkopf Professional - Fibre Clinix - Szampon zwiększający objętość - (98,99 zł - 300 ml - w boxie 50 ml) - Formuła z Phytokine sprawia, że włosy są lekkie, a jednocześnie pełniejsze. Delikatnie oczyszcza cienkie włosy i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Rewitalizuje i pomaga zapobiegać ich elektryzowaniu się. Poprawia stan włosów i je wzmacnia.

Co prawda nie mam problemu jeśli chodzi o objętość, bo mam dużo włosów i są one bardzo gęste, ale sam opis brzmi bardzo zachęcająco.



Matrix - Miracle Creator - Spray wielozadaniowy do stylizacji włosów - (51 zł - 190 ml - w boxie 30 ml) - Wielozadaniowy spray do każdego rodzaju włosów, który szybko nawilża i wygładza włosy. Ułatwia rozczesywanie i ogranicza plątanie. Przeciwdziała puszeniu się i elektryzowaniu. Sprawia, że włosy stają się miękkie i pełne blasku.

Miałam już okazję poznać się z ich kosmetykami, a ich działanie było naprawdę świetne. Myślę, że ten spray do stylizacji włosów również mi się sprawdzi.

#MatrixPolska #MiracleCreator



Boska Nails - Lakier hybrydowy - (17,99 zł - 6 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Dobrany pędzelek frezowany ułatwia nakładanie lakieru hybrydowego bez zalewania skórek. Zastosowanie nowoczesnej formuły pigmentów daje możliwość krycia koloru już od aplikacji jednej warstwy na paznokieć, dzięki czemu skraca się tempo pracy.

Paznokcie hybrydowe robię już sobie kilka ładnych lat. Przez ten okres czasu poznałam różne produkty jak i marki - jedne sprawdzały się lepiej inne gorzej. Tej marki kompletnie nie znam więc jestem bardzo ciekawa jak ten lakier hybrydowy sprawdzi się u mnie. Czy będzie trwały i czy faktycznie jedna warstwa wystarczy?



Boska Nails - Top Milky - (21,99 zł - 6 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Subtelny Top w mlecznym kolorze idealnie sprawdzi się do stylizacji babyboomerem, ombre, efektu princeski. Wyposażony we frezowany pędzelek, który ułatwia aplikację produktu bez zalewania skórek. Nie posiada warstwy dyspresyjnej.

Obecnie na rynku wykończeń topu jest całe mnóstwo. Sama lubię te błyszczące i matowe najbardziej, ale z mlecznym jeszcze nie miałam okazji się spotkać. Zobaczymy czym mnie zaskoczy :)



Teekanne - Aromatyzowana herbatka owocowa - Mix zimowych smaków - (5,99 zł - 1 opakowanie - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Rozsmakuj się w wyjątkowo owocowym smaku i stwórz zimowo-świąteczny klimat w swoim domu.
Brzmi bardzo smacznie. Jeśli lubicie zimowe smaki i zapachy to ta herbatka jest zdecydowanie dla Was :)


Podsumowując mamy tu świetne nowości i kosmetyki jak i produkty, które wprowadzą nas w zimowo-świąteczny nastrój bez wychodzenia z domu. To dowód na to, że zima również może być radosna. Mamy tu kompleksową pielęgnację, coś do makijażu, stylizacji paznokci, a także herbatę idealną na zimowe wieczory. W sumie 12 pełnowymiarowych produktów i 3 o mniejszej pojemności. Moim zdaniem zawartość jest idealna do zimowych wieczorów bez względu na to czy preferujemy obejrzeć film czy zrobić sobie domowe spa.



Jak Wam się podoba zawartość? Co Was zainteresowało?


Pozdrawiam


Współpraca reklamowa

10 komentarzy:

  1. Świetna grafika jak i zawartość :) Najbardziej jestem ciekawa wcierki do włosów z Vis Plantis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak nie lubisz cynamonu to w sumie i masło i herbata Ci odpada. Mnie obie rzeczy ucieszyły :) Ogólnie zawartość jest świetna! Jeden z najlepszych boxów w minionym roku dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko. Pure Beauty jak zwykle stanęło na wysokości zadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam kilku ulubieńców z tego boxu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełko. Jestem bardzo ciekawa tego serum z Max Factora. A maski z Kimoco miałam, ale inne. Były ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten jest box jest fantastyczny. Tyle perełek skrywa! Jedynie lakiery hybrydowe nie dla mnie, bo nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń