24 września 2020

131. Ziaja - Oliwkowa, Naturalny krem oliwkowy przeciw zmarszczkom 30+


Hej :)

Z tą marką w moim przypadku jest tak, że jedne kosmetyki się sprawdzają, a inne nie. Tym razem wypróbowałam krem do twarzy .


Opis producenta:

Naturalna oliwkowa odżywka skóry + koenzym Q10
Skutecznie odżywia, nawilża i regeneruje skórę. Neutralizuje wolne rodniki. Redukuje istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Emulsja nawilżająca typu olej w wodzie. Naturalna ochrona UV.

Moja opinia:

Opakowanie to biały, odkręcany słoiczek z zielonymi napisami. W środku 50ml produktu za około 5zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na jakieś 3 miesiące.
Krem jest lekki i pachnie tak kosmetycznie. Zapach jest bardzo przyjemny.
Skóra po użyciu jest odżywiona i dobrze nawilżona. Krem łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie tworzy tłustej powłoki na skórze. Dodatkowo nie podrażnia i nadaje się pod makijaż. Poza tym nasza skóra jest miękka i wygładzona. Nie powoduje powstawania niedoskonałości. Jednak jeśli chodzi o redukcję zmarszczek to nie zauważyłam tego efektu. Długo utrzymuje się na skórze.
Moim zdaniem jest to świetny krem dla osób, które potrzebują przede wszystkim nawilżenia. Dodatkowo jest to produkt wydajny w niskiej cenie.

Pozdrawiam



13 komentarzy:

  1. Cena jak najbardziej na plus :) Nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie był by mi potrzebny jednak zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam tak, że niektóre kosmetyki Ziaja są dla mnie hitem, a niektóre bublami. Ten krem nie jest dla mnie. Zdecydowanie prym wiedzie oliwkowy krem w zielonym słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą wersję po prostu oliwkową i strasznie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat na ten krem się obraziłam. Dawno temu używałam systamtycznie, gdy nagle zaczął mi robić psikusa. Dostałam uczulenia, skóra piekła itp. Napisałam zażalenie do Ziaji i mnie po prostu olali, od tego czasu nie kupuje tego kremu. Ale kilka lat temu go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od bardzo dawna już nie stosuję kosmetyków tej marki - okrutnie zapychały mi cerę :(
    Wspominam jednak miło ich toniki - zwłaszcza ten ogórkowy. To był mój pierwszy tonik jak byłam mała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym kremie, ale ja nie przepadam za Ziają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem nie jest do mojego wieku, ale w przyszłości chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę inne marki, produkty z Ziaji średnio mi się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  10. krem legenda:D chyba każdy go miał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o tym kremie, ale sama nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kultowy ten kremik, dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń