22 września 2020

130. Garnier - Skin Naturals - Płyn micelarny z wodą różaną

 

Hej :)

Kosmetyki z Garnier'a znam jednakże nie miałam okazji ich używać. Dzięki portalowi wizaz.pl miałam okazję testować płyn micelarny tej marki. Z góry zaznaczam, że moja opinia jest szczera i nikt nie miał na nią wpływu. Po prostu pisze swoje faktyczne odczucia związane z danym produktem.


Opis producenta:

Jeśli szukasz wyjątkowo skutecznego, szybkiego i przyjemnego sposobu na oczyszczanie, demakijaż i przywrócenie skórze blasku, wypróbuj Płyn Micelarny z Wodą Różaną od Garnier. Jednym gestem zmywa makijaż i usuwa zanieczyszczenia, jednocześnie rozświetlając skórę wrażliwą i pozbawioną blasku.

Moja opinia:

Opakowanie: Plastikowa, przeźroczysta butelka, dzięki której widzimy ile produktu nam ubyło. Przez zamknięcie na klik sprawdzi się idealnie w podróży. W środku 400 ml produktu za około 24zł. 
Konsystencja i zapach: Jak nazwa wskazuje jest to płyn tak więc ma wodnistą konsystencję. Jest płynny o bezbarwnym kolorze. Przepięknie pachnie różami i jest to niepowtarzalny zapach. Jak wiecie ja uwielbiam kosmetyki, które pachną różami więc płyn już samym zapachem skradł moje serce :)
Działanie: Kosmetyk jest bezproblemowy. Szybko się nakłada i równie szybko zmywa makijaż z twarzy. Jeśli chodzi o oczy to do demakijażu potrzebuję produktów dwufazowych, ale o dziwo ten płyn nawet na tą okolicę się świetnie sprawdzi. Produkt jest delikatny i na pewno spodoba się osobom, które mają cerę wrażliwą, gdyż nie powoduje żadnych podrażnień czy szczypania w oczy. Po użyciu skóra jest oczyszczona, gładka i miękka w dotyku, a makijaż usunięty do zera. Dodatkowo potrzeba naprawdę niewielkiej ilości, żeby zrobić demakijaż przez co płyn jest bardzo wydajny. Jeśli natomiast chodzi o rozświetlenie skóry to nie zauważyłam takiego efektu.
Podsumowanie: Moim zdaniem jest to płyn micelarny do demakijażu twarzy, który sprawdzi się chyba każdemu. Zmywa makijaż, jest wydajny, tani, a ten jego zapach jest obłędny. Zdecydowanie trafia do moich ulubieńców :)

Używacie produktów Garnier?
Jeśli tak dajcie koniecznie znać czym warto się zainteresować :)


Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Kiedyś lubiłam płyny micelarne z garniera ale obecnie zupełnie zrezygnowałam z tego typu kosmetyków 😉
    Ps. Kochana masz jakiś problem z kontem, bo nie mogę do Ciebie wejść przez Twój profil. Dopiero jak wyszukam Twój blog w google

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że jest problem i próbowałam go rozwiązać jednak chyba nie do końca wiem jak to zrobić niestety :(

      Usuń
  2. Kiedyś stosowałam płyny Garniera, ale teraz jestem wierna naprzemiennie Viankowi nawilżającemu i Biolavenowi :) Mniej podrażniają moją skłonną do uczuleń cerę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Garniera jeszcze nie miałam micelka ale wszytsko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwieliam płyny Garniera! Używam od lat i moim zdaniem są niezastąpione. Moja skóra bardzo je lubi i toleruje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem tak średnio zadowolona, ale nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, nareszcie odnalazłam Twojego bloga:). Chętnie kupię ten płyn, bo lubię demakijaż Garnier.

    OdpowiedzUsuń