15 stycznia 2021

162. AA - Węgiel japoński i kwas azelainowy - Maska oczyszczająca


Hej :)

Maskę z węglem od AA zakupiłam za namową ekspedientki w Naturze. Powiedziała, że sama jej używa i jest bardzo zadowolona więc wzięłam na wypróbowanie.


Opis producenta:

AA Carbon&Clay Maska oczyszczająca została stworzona z myślą o skutecznym oczyszczanu skóry podczas codziennego rytuału pielęgnacyjnego twarzy. Starannie opracowaną formułę wzbogacono japońskim węglem drzewnym, o silnych właściwościach adsorbujących oraz kwasem azelainowym, które głęboko i skutecznie usuwają wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, przywracając jej świeżość, gładkość i promienny wygląd.

Moja opinia:

Opakowanie to tubka z odkręcaną zakrętką w szarym kolorze. Dzięki tubce bardzo łatwo nakłada się maskę na twarz. Wystarczy tylko pędzelek i jesteśmy w stanie bez brudzenia rąk nałożyć maskę na twarz. Przy stosowaniu raz w tygodniu starcza na 4 miesiące. W środku 30 ml produktu za około 15zł.
Jak maska z węglem to wiadomo, ze maska jest czarnego koloru. Ma gęstą konsystencję, którą łatwo się rozprowadza. Pachnie przyjemnie chociaż zapach nie jest zbyt intensywny, a szkoda. Ma zapach takiej świeżości czy coś w tym stylu.


Maskę trzymamy 15 minut na twarzy w tym czasie produkt zastyga i ściąga skórę jednak nie jest to nieprzyjemne. Po tym czasie maseczkę wystarczy zmyć ciepłą wodą. Ten proces również należy do przyjemnych i nie wymaga jakiegoś długiego czasu. Po masce nasza skóra jest odżywiona, oczyszczona i świeża. Nasze pory są delikatnie zredukowane, a cera promienna i gładka. Jeśli chodzi o zaskórniki to nie zauważyłam, aby maska działała pod tym kątem, a szkoda.
Moim zdaniem jest to świetny produkt do oczyszczania twarzy i na pewno jeszcze go zakupię.

Pozdrawiam


18 komentarzy:

  1. Muszę ją wypróbować! Wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że kosmetyk okazał się wart ponownego zakupu:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja częściej używam te maski z węglem, które się ściąga w całości, te to likwidują zaskórniki ale też niestety przez to wysuszają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wydaje się ta maska, będę ją miała na uwadze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo moja buźka lubi się z kwasem azalainowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sięgam po różne maski, szczególnie zimą, kiedy skora jest bardziej zmęczona. Tej nie znam, ale chętnie wypróbuję, bo ma dobrą cenę i jest wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale chętnie się na nią skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maseczki ziaji, więc chętnie ją sprawdzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przetestuję:) Jakoś nie ciągnie mnie do czarnych maseczek, ale chyba warto w końcu jakąś wypróbować zwłaszcza, że działa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowała mnie ta maseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestowałabym tą maseczkę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi właśnie najbardziej chodzi aby pozbyc się zaskórników ale u mnie ciężko z tym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kwas azelainowy :) Szkoda, że nie zadziałała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że był ostatnio dodawany do jakiejś gazety, ale mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie używałam żadnego kosmetyku z węglem. Muszę znowu spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi bardzo fajnie :) Poszukam sobie skład i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! It sounds interesting! Never heard of it before :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń