18 stycznia 2021

163. Prosta, zimowa stylizacja w odcieniach nude

 

Hej :)


Styczeń się już zaczął więc to idealny moment na to, aby sprawić sobie na paznokciach zimowe zdobienia. Ja w tym roku już widziałam śnieg i u mnie utrzymał się już tydzień - oby tak dalej. Uwielbiam jak wszystko jest pokryte białym puchem, bo to daje niesamowity klimat :) Przechodząc do stylizacji paznokci to postawiłam na delikatny odcień nude przełamany brokatowym lakierem no i nie mogło oczywiście zabraknąć śnieżynek :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- baza
- Chiodo - White - 1
- Niuqi - Bordowy - Brokat
- Claresa - Nude - 102
- SemiArt - White - 002
- holder
- sonda
- pędzelek do zdobień - 02

- top błyszczący
- top matowy
- oliwka do skórek


Przygotowałam wszystkie paznokcie za pomocą frezarki, pilnika oraz bloczku. Odtłuściłam cleaner'em i nałożyłam primer. Wszystkie paznokcie pokryłam bazą i utwardziłam w lampie. Dwa paznokcie w każdej ręce pokryłam bordowo-brokatowym kolorem od niuqi - 2 warstwy, każdą zamrażając. Na resztę paznokci położyłam przepiękny nudziakowy kolor od claresa - taki jasnobeżowy. Również nałożywam 2 warstwy i każdą utwardziłam w lampie. Następnie pokryłam paznokcie topem - nudziaki błyszczącym, a resztę matowym i zamroziłam. Na holderze wymieszałam białą hybrydę z białym semiartem i przy pomocy sondy utworzyłam kropki na błyszczącym kolorze tak, aby dało się je połączyć, by utworzyły śnieżynki. Cienkim pędzelkiem połączyłam kropki i na końcach domalowałam przy każdym płatku dwie kreseczki. Na koniec poprawiłam kropki sondą i utwardziłam w lampie. Nałożyłam błyszczący top i zamroziłam. Jeszcze tylko oliwka na skórki i stylizacja hybrydowa gotowa :)



Mam nadzieję, że taki minimalistyczny manicure również Wam się spodoba :) Tym bardziej, że ostatnio pojawiało się dużo mocnych kolorów na pazurkach :)

Lubicie śnieżynki na paznokciach?
I u kogo spadł śnieg?



Pozdrawiam :)



19 komentarzy:

  1. Śliczne Ci wyszły te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki:) W Sosnowcu już od kilku dni jest sporo śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci pięknie ten zimowy manicure wyszedł xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, delikatny efekt. Lubię śnieżynki. Zdobią paznokcie, ale też nie rzucają się bardzo w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale śliczne paznokcie :D Świetnie wyglądają, te śnieżynki ;)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zimowe wzorki na paznokcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam niestety tych marek co tutaj przedstawiasz ja sie ograniczam do kilku kolorów z neonail. Twoje śnieżynki są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pazurki. Śnieżynki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten akcent w postaci śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń